مهدی واعظی دروازه‌بان سابق پرسپولیس: پرسپولیس می‌تواند یک قهرمانی دراماتیک را شکل دهد

مهدی واعظی دروازه‌بان سابق پرسپولیس: پرسپولیس می‌تواند یک قهرمانی دراماتیک را شکل دهد

مهدی واعظی دروازه‌بان سابق پرسپولیس: پرسپولیس می‌تواند یک قهرمانی دراماتیک را شکل دهد

مهدی واعظی دروازه‌بان سابق پرسپولیس
در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و کورس قهرمانی با استقلال در شش هفته پایانی مسابقات لیگ برتر گفت: به نظر من این شش هفته پایانی خیلی حساس و سرنوشت‌ساز است. با اینکه شاید فاصله دو تیم در صدر جدول زیاد به نظر برسد ولی هنوز به نظرم چیزی مشخص نشده است و پرسپولیس شانس خوبی در بازی‌های باقی مانده دارد. اولاً اینکه بازی‌های استقلال به نظرم سخت‌تر از پرسپولیس است و ثانیاً پیش از این هم پرسپولیس تجربه این را داشته که در چند هفته پایانی اختلافش را با صدر جدول جبران کند و قهرمان شود. به نظرم پرسپولیس اگر به انسجام لازم دست پیدا کند شاهد یک قهرمانی دراماتیک دیگر برای این تیم مثل لیگ اول و لیگ هفتم خواهیم بود.
وی در مورد اینکه پرسپولیس در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته و این موضوع نگران کننده است، گفت: بله این موضوع درست است که فرصت سوزی شد خصوصاً در دربی و در بازی با هوادار ولی شرایط این بازی‌ها هم باید در نظر گرفته شود. بازی با هوادار یک بازی استثنایی بود که من به عمر ورزشی خودم ندیده بودم. سبک و شیوه بازی که مثلا تیم‌ها 10-15 دقیقه برای حفظ نتیجه انجام می‌دهند در 90 دقیقه پیاده شد و موقعیت‌های زیادی هم از دست رفت. ضمن اینکه اشتباهات داوری هم خیلی اذیت کرد. در دربی هم پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و تیم برتر میدان بود ولی بدشانسی مانع گرفتن نتیجه شد و البته اینجا هم داور به نظرم مقصر بود خصوصاً در صحنه تعویض که تاثیرگذار بود.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد نگرانی از قضاوت دیدارهای آتی توضیح داد: بله این نگرانی وجود دارد و از فدراسیون و کمیته داوران خواهش می‌کنم در دیدارهای حساس باقی مانده از بهترین داوران و کم اشتباه‌ترین‌هایشان استفاده کنند. به نظرم اگر اتفاقاتی که از ابتدای فصل تا کنون رخ داده در شش هفته پایانی هم ادامه داشته باشد و بخواهد قهرمان فصل به واسطه آن مشخص شود یک قهر بزرگ از سوی هواداران پرسپولیس با فوتبال را شاهد خواهیم بود و فدراسیون باید از این موضوع بترسد.