فرهنگ تعهد و مسئولیت‌پذیری در پایانه‌های نفتی نهادینه شده است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ضمن تاکید بر لزوم توجه به تحول فرهنگ سازمانی تاکید کرد و گفت: کارهای بزرگ سال‌های اخیر کارکنان در بخش‌های مختلف نشان از نهادینه شدن فرهنگ تعهد و مسئولیت‌پذیری در این مجموعه دارد.


مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ضمن تاکید بر لزوم توجه به تحول فرهنگ سازمانی تاکید کرد و گفت: کارهای بزرگ سال‌های اخیر کارکنان در بخش‌های مختلف نشان از نهادینه شدن فرهنگ تعهد و مسئولیت‌پذیری در این مجموعه دارد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در نشست بررسی وضع فعالیت‌های فرهنگی این شرکت گفت: پایانه‌های نفتی سازمانی است ماموریت‌گرا که نقش و ماموریتش کمک به تداوم تولید نفت و گاز کشور است، این ماموریت باید به‌موقع و در شرایط ایمن و مطابق با استانداردهای بین‌المللی انجام شود.
وی افزود: انجام بهینه این ماموریت‌ها مستلزم چند هدف عمومی و تخصصی است که کلیدی‌ترین وظیفه شرکت پایانه‌های نفتی ایران استمرار جریان صادرات نفت و میعانات گازی کشور است و باید از گسست تامین زنجیره انرژی کشور جلوگیری کنیم، ذی‌نفعان ما بسیار باید مورد توجه قرار گیرند و این شرکت به عنوان یک سازمان چابک در نوک پیکان صنعت نفت در حوزه‌های مختلف عملیاتی نقش ایفا می‌کند.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف، ایجاد تحول برای چابک‌سازی و پیشرفت جایگاه سازمانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران است و برای این منظور اهداف عمومی و تخصصی و برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده  داریم؛ در بخش عمومی، هر مدیریت باید نشان دهد که در پایان سال کیفیت و بهره‌وری را بالا برده و خلاقیت و نوآوری را در سیستم جاری کرده است، در بخش افزایش رضایتمندی، کارکنان باید این مهم را لمس کنند.
اسدروز افزود: در زمینه اهداف‌های تخصصی، نخستین هدف، تاب‌آوری، ارتقا و چابکی همراه با دقت در عملیات‌های مختلف است و باید برای افزایش رضایتمندی ذی‌نفعان و سهامداران تلاش مضاعف شود و سرانجام حفظ نظام دارایی‌های فیزیکی شرکت شامل مخازن ذخیره‌سازی، خطوط لوله و اسکله‌های صادراتی است که این اهداف باید در دستور کار قرار داشته باشد.
وی بر لزوم ارتقای فرهنگ سازمانی تاکید کرد و افزود: فرهنگ سازمانی تعمیق ارزش‌هایی است که به فرد تعهد و مسئولیت‌پذیری می‌دهد و در همین راستا کارهای بزرگی که از سوی کارکنان شرکت در بخش‌های مختلف در سال‌های اخیر به صورت جهادی انجام شده است، نشان می‌دهد که فرهنگ تعهد و مسئولیت‌پذیری در شرکت پایانه‌های ایران نهادینه
شده است.