کل کشور ۲۲۰۰ کرونایی، استقلال ۱۷ نفر

سعید دقیقی مدیر تیم پیکان:

سعید دقیقی مدیر باشگاه پیکان خواستار شفاف سازی در خصوص بازیکنان کرونایی تیم استقلال شد.

کل کشور ۲۲۰۰ کرونایی، استقلال ۱۷ نفر


 

سعید دقیقی مدیر باشگاه پیکان خواستار شفاف سازی در خصوص بازیکنان کرونایی تیم استقلال شد.
گفتنی است، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم پیکان و استقلال باید دیروز ( سه شنبه ) به مصاف هم می‌رفتند اما این دیدار به دلیل ابتلای تعدادی از بازیکنان استقلال به کرونا لغو شد.
سعید دقیقی مدیر تیم پیکان گلایه هایی را مطرح کرد و گفت این تیم خواستار ارائه تست های بازیکنان استقلال است. او همچنین به بازی فصل گذشته ذوب آهن مقابل پدیده هم اشاره کرد که با وجود حضور
 ۱۷ بازیکن کرونایی در تیم ذوب آهن این بازی لغو نشده بود و خواستار این شد به همه تیم ها به یک چشم نگاه شود. این گفتگو را در ادامه مرور می‌کنیم:
 در جلسه هماهنگی اصلا  صحبتی از کرونا نبود
چند سوال بزرگ برای ما پیش آمده است. در جلسه هماهنگی  که قبل از بازی داشتیم ، آقای بیژن طاهری به عنوان مدیر تیم استقلال در این جلسه حضور داشتند و اصلا صحبتی درباره کرونا و موضوعات مرتبط نشد اما 2 ساعت بعد اعلام شد که بازیکنان تیم استقلال دچار‌ بیماری کرونا شدند. اولا این تعداد بازیکنان که نزدیک به ۱۷ نفر به آن اشاره شده، یک صدم کرونایی های کل کشور است. تعداد کرونایی های کل کشور نزدیک به ۲۲۰۰ نفر بوده و این آمار در باشگاه استقلال نشان می‌دهد که شاید ما در شرایط قرمز کرونایی قرار داریم.
 چرا بازی ذوب آهن لغو نشد؟
مسئولین استقلال اعلام کردند ده نفر قطعی و هفت نفر مشکوک. اولا ما خواستار این هستیم که شفاف شود، بالاخره موضوع کرونا با کسی شوخی ندارد و قطعا اخبار درست را باید درج کنند و تست کرونای اینها خیلی شفاف ارائه شود که آیا مثبت بوده یا نبوده است. در ضمن من باید به یک موضوع هم اشاره کنم که نمونه مشابه برای باشگاه ذوب آهن در فصل گذشته در در شب بازی ذوب آهن و پدیده اتفاق افتاده بود و مصاحبه آقای کربکندی و مصاحبه آقای مهدی هست که آقای مهدی گفته ما در شب بازی به هیچ وجه نمی‌توانیم بازی را لغو کنیم و آقای کربکندی هم گفتند ۱۷ بازیکن ما کرونایی شدند ولی بازی برگزار می‌شود و نمونه مشابه آن بازی ما با استقلال است که بازی لغو می‌شود. این تعارض ما را نگران می‌کند. ما نهایت احترام را برای مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قائلیم ولی خواستار این هستیم که شفاف شود.
 هراتیان ایران نیست که برای راستی آزمایی برود
خانم هراتیان هند تشریف دارند و اصلا ایران نیستند. من با آقای مهدی هم صحبت کردم و گفتند ما یک گروه واتساپی تشکیل دادیم و در آن گروه به این نتیجه رسیدیم بازی باید لغو شود. خانم هراتیان نبودند. آقای مهدی گفتند ۱۰ قطعی و ۷ مشکوک؛ یا تست مثبت است یا منفی. اگر مشکوک است که نمی‌شود بازی را لغو کرد
 ما کیت تشخیص امیکرون نداریم
باید متخصصین توضیحات بیشتر بدهند اما من وقتی رفتم تست کرونا بدهم که منفی شود و به باشگاه پیکان برگردم آزمایشگاه آرامش که یکی از مجهزترین آزمایشگاه های کل کشور در‌بحث کروناست، گفت ما اصلا کیت تشخیص امیکرون نداریم.
 خواستار متن صریح قانون هستیم
چطور ذوب آهن فصل قبل شب بازی، بازی می‌کند و بازی ما لغو می‌شود؟ ما نهایت همکاری را با سازمان لیگ داشتیم، الان هم می‌خواهم متن صریح قانون را بدانیم که وقتی یک تیمی دچار چنین اتفاقاتی می‌شود این کمک یا شرایطی که برای باشگاه استقلال مهیا شده، برای همه باشگاه ها
مهیاست؟
  شفاف سازی کنید
من می‌گویم اینها ۳۵ بازیکن داشتند؛ بر فرض تست ۱۰ بازیکن مثبت شده باشد، بیایند بازی کنند. ممکن است برای همه تیم ها این اتفاق بیفتد. اگر برای ما هم اتفاق می‌افتاد آقا واقعا این اتفاق را برای باشگاه پیکان هم رقم می‌زدند که بازی ما لغو شود؟ ما خواستار این هستیم که هم شفاف سازی شود هم اینکه به همه تیم ها به یک چشم نگاه شود.