بازی سنگینی با پرسپولیس داشتیم

رضا عنایتی:

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: بازی سخت و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و با این که فرصت پیروز شدن داشتیم اما در نهایت به یک امتیاز رسیدیم.

بازی سنگینی با پرسپولیس داشتیم


سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: بازی سخت و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و با این که فرصت پیروز شدن داشتیم اما در نهایت به یک امتیاز رسیدیم.
به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برترمیزبان تیم هوادار که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت تا شاگردان یحیی گل محمدی فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهند.
رضا عنایتی بعد از این دیدار گفت: بازی خوب و خیلی سنگینی بود. به تیمم تبریک می گویم. نیمه اول گل زدیم اما برتری را از دست دادیم. البته پیش‌بینی می‌کردیم بازی سنگینی داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال هوادار ادامه داد: ۱۰ دقیقه اول بازی را کاملاً از دست دادیم چون جو ورزشگاه آزادی یکسری از بازیکنان ما را گرفته بود اما به مرور به شرایط خودمان رسیدیم و مسلط شدیم و آنچه که باید در زمین اتفاق می‌افتاد.
رضا عنایتی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در این دیدار گفت: وقتی تا دقیقه ۹۲ از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جلو باشید کار بزرگی انجام داده‌اید. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و خسته نباشید ویژه را به بازیکنان خودم می‌گویم. اگر خودباوری را پیدا کنیم می‌توانیم امتیازات بیشتری داشته باشیم. همانطور که در بازی‌های گذشته این اتفاق رخ داد البته نمی‌خواهم بحث داوری‌های گذشته را مطرح کنم.
وی ادامه داد:‌ امروز به نسبت بازی‌های گذشته‌مان شرایط خیلی بهتری در داوری داشتیم. شرایط خیلی بهتر از گذشته بود. اما گاهی با یک سوت‌های کوچک به ما فشار و استرس وارد می‌شد.
عنایتی با اشاره به درگیری هایی که بین نیمکت نشینان دو تیم به وجود آمد ادامه داد: یکسری آدم کنار زمین بودند که اصلاً در حد این حرف‌ها نبودند و در ۲-۳ صحنه با نیمکت ما صحبت کردند. من می‌خواهم بگویم حد و اندازه خودتان را بدانید، وقتی احترام می‌گذاریم حتماً احترام می‌گذاریم چون آقای گل‌محمدی و پیروانی آنجا بودند خودم را خیلی کنترل کردم اما هرکس باید حد و اندازه خودش را بداند. قرار نبوده که ما بیاییم و ۴-۵ گل بخوریم و برویم.
سرمربی تیم فوتبال هوادار ادامه داد: خیلی مصمم بودیم که امتیاز بگیریم و این اتفاق هم افتاد. بهتر است با تنش و شرایط عجیب و غریب امتیاز نگیریم و احترام بگذاریم. چون من همیشه برای نیمکت حریف احترام خاصی قائلم. کسانیکه در حد و اندازه خودشان هستند بیشتر صحبت کنند.