پرداخت تسهیلات بلاعوض به زلزله زدگان سی سخت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد :

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۸۶۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به مردم زلزله زده شهرستان دنا خبر داد.

پرداخت تسهیلات بلاعوض به زلزله زدگان  سی سخت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۸۶۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به مردم زلزله زده شهرستان دنا خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از منطقه زلزله زده دنا گفت: از ابتدای وقوع زلزله تاکنون ۶ هزار و ۶۶۸ فقره پرونده زلزله زدگان سی سخت برای دریافت تسهیلات معیشتی و ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی به بانک های عامل استان معرفی شده است.
کلانتری افزود: ۵ هزار و ۹۴۹ مورد از این تعداد پرونده معرفی شده به بانک‏های عامل کهگیلویه و بویراحمد منجر به انعقاد قرارداد
شده است‌.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم نظارت بیشتر و دقیق تر بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی در شهرستان زلزله زده دنا تاکید و تصریح کرد: باید ساخت و سازها اصولی و در برابر وقوع شدید ترین زلزله مقاوم باشند.
او با بیان اینکه هم اکنون ۲۵۹ واحد مسکونی آماده بهره برداری است، خاطرنشان کرد:از این تعداد ۱۲۸ واحد در مناطق شهری و ۱۳۱ واحد در مناطق روستایی قرار دارد.
کلانتری عنوان کرد: عملیات تعمیرات هزار و
۵۸۳ واحد در مناطق شهری و ۳۷۱ در مناطق روستایی به اتمام رسیده است.
استاندار از توزیع هزار و ۱۶۵ تن میلگرد، ۱۶ هزار و ۶۴۰ کیسه سیمان، ۸۱۰ هزار و ۹۰۰ قالب آجر و
۱۰ تن ماسه در مناطق روستایی خبر داد و بیان کرد: هزار و ۵۹۶ تن میلگرد، ۱۸ هزار و ۵۵۱ کیسه سیمان، یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۳۶ قالب آجر و ۲۵۰ تن ماسه در مناطق شهری زلزله زده توزیع شد.
کلانتری ادامه داد: همان‏گونه که بارها گفتم، تا آخرین روز خدمت در استان برای رفع نیازهای مردم زلزله زده از هیچ تلاشی دریغ نمی‏کنیم و در کنار آن‏ها هستم.