یامگا در تیم ساپینتو

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال بعد از یک فصل حضور در استقلال و چالش‌هایی که با مدیران این باشگاه داشت، در پایان فصل از استقلال جدا شد و هدایت تیم آپوئل قبرس را بر عهده گرفت و همانطور که پیش بینی می‌شد، در لیست بازیکنان جدید خود برای باشگاه قبرسی، نام بازیکنان استقلال هم قرار داده شده است .

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال بعد از یک فصل حضور در استقلال و چالش‌هایی که با مدیران این باشگاه داشت، در پایان فصل از استقلال جدا شد و هدایت تیم آپوئل قبرس را بر عهده گرفت و همانطور که پیش بینی می‌شد، در لیست بازیکنان جدید خود برای باشگاه قبرسی، نام بازیکنان استقلال هم قرار داده شده است . کوین یامگا مدافع وینگر فرانسوی استقلال یکی از این بازیکنان است که مذاکراتی با آپوئل انجام داده است.
این خبری است که وب سایت sport یونان آن را تایید و اعلام کرد مذاکره با یامگا در مراحل نهایی قرار دارد!
این وب سایت نوشت: این واقعیت که ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید آپوئل، در بازار نقل و انتقالات به سراغ بازیکنانی می‌رود که می‌شناسد، چیزی بود که همه ما انتظارش را داشتیم. بنابراین، اطلاعاتی که از علاقه "آبی و زردها" به آرتور کوین یامگا حکایت دارد، به هیچ وجه تعجب آور نیست.
این رسانه با اشاره به کار کردن یا مگا زیر نظر ساپینتو در تیم استقلال نوشت: «با توجه به اینکه یامگا در پایان ماه آینده بازیکن آزاد می‌شود، راه برای یک همکاری دیگر بین ساپینتو و این بازیکن باز است. مذاکرات "زرد و آبی‌ها" با یامگا در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد و احتمال دارد به زودی تحولاتی رخ دهد.»
یامگا فصل گذشته در استقلال ۷ گل به ثمر رساند و تا پیش از مصدومیت در دربی برگشت مقابل پرسپولیس در لیگ برتر، یکی از مهره‌های ثابت و قابل اعتماد ساپینتو محسوب می‌شد.