مربیان استقلال از دستیاران ضعیف استفاده می کنند

علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال :

علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال درباره گزینه‌های هدایت استقلال گفت: من به فرد اشاره نمی‌کنم، چرا که معتقدم هر کسی قرار است سرمربی استقلال شود باید یک سری ویژگی داشته باشد.

علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال  درباره گزینه‌های هدایت استقلال گفت: من به فرد اشاره نمی‌کنم، چرا که معتقدم هر کسی قرار است سرمربی استقلال شود باید یک سری ویژگی داشته باشد. قطعاً آن فرد باید رزومه کاری کافی در لیگ برتر و فوتبال کشور داشته و از توانایی مدیریت بازیکنان و جلب رضایت هواداران برخوردار باشد. در مجموع فردی که به‌عنوان سرمربی استقلال انتخاب می‌شود باید بتواند به تیم کمک کند و در حد و اندازه آن باشد و البته به دلیل مسائل حرفه‌ای هر چه سریع‌تر هم انتخاب شود، چون وقت نداریم.
وی با اشاره به انتخاب دستیاران سرمربی بعدی این تیم گفت : معمولاً سرمربیانی که هدایت استقلال را بر عهده می‌گیرند از ترس آنکه دستیار جای‌شان را در ادامه نگیرد یا گزینه دوم هدایت تیم نباشد، معمولاً از دستیاران ضعیف‌تر از خود استفاده می‌کنند. این موضوع به تیم ضربه می‌زند و زمانی که تیم نیاز به تغییر ایده دارد دستیار ضعیف نمی‌تواند مشورت خوبی بدهد.