برگزاری یادواره ۳۵ شهید والامقام ورزشکار شهرستان ساوجبلاغ

با حضور شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد، جمعی از مسئولین ، مردم شهید پرور و ولایی شهرستان ساوجبلاغ ، همچنین جمعی از ورزشکاران و خانواده های معظم شهدا به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد مراسم یادواره ۳۵ شهید والامقام ورزشکار شهرستان ساوجبلاغ در مجتمع فرهنگی، هنری ۹ دی برگزار شد.

ساوجبلاغ – سیروس رنجبرکهن
با حضور شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد، جمعی از مسئولین ، مردم شهید پرور و ولایی شهرستان ساوجبلاغ ، همچنین  جمعی از ورزشکاران و خانواده های معظم شهدا به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد مراسم  یادواره ۳۵ شهید والامقام ورزشکار شهرستان ساوجبلاغ  در مجتمع فرهنگی، هنری ۹ دی برگزار شد.
در این مراسم که عده ای از ورزشکاران پیشکسوت ، همچنین ورزشکاران جوان ساوجبلاغ نیز حضورداشتندبرنامه های متنوعی همچون اجرای سرود توسط نوجوانان ورزشکار، مداحی و دکلمه خوانی در وصف مقام شهدای سرافراز، اجرا شد.
رنجبران، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نیز بعنوان سخنران مراسم به بیان گوشه ای از تفکرات امام (ره)،شهدا و حاج قاسم سلیمانی، جایگاه شهدا در جامعه ، شهدای ورزشکار، و برخی از مسائل روز پرداخت .
مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد نیز طی سخنانی با تقدیر از ستاد برگزاری این مراسم ، از آمادگی مدیریت شهری برای استفاده از امکانات و زیرساخت های موجود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.
وی گفت:با تصمیم مدیریت شهری ، در بودجه سال جاری ردیف‌های اعتباری مناسبی برای این موضوع منظور گردیده که از آن جمله می توان به اجرای برنامه های فرهنگی و بهسازی و ساماندهی گلزار شهدای شهر اشاره کرد .