نصب نیمکت و باکس های زباله بتنی در بوستان ها و فضای سبز شهری مناطق و نواحی شهریار

در پی ابتکار پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهریار پس از ساخت نیمکت و باکس‎های زباله در این سازمان عملیات نصب و جاگذاری این باکس‎ها در سطح شهر آغاز گردید. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهریار، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فض

نصب نیمکت و باکس های زباله بتنی در بوستان ها و فضای سبز شهری مناطق و نواحی شهریار

 

 


شهریار-برزگر
در پی ابتکار پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهریار پس از ساخت نیمکت و باکس‎های زباله در این سازمان عملیات نصب و جاگذاری این باکس‎ها در سطح شهر آغاز گردید.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهریار، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهریار در این راستا گفت:از سیاست‌های اصلی این سازمان استفاده از کمترین امکانات برای بیشترین خدمات رسانی است و این راهکاری است که با آن میتوان ضمن بهبود خدمات رسانی باعث کاهش هزینه‌ها شد.
شعبان عیوضی افزود:از اقدامات بسیار خوب این سازمان با توجه به تاکیدات شهردار مبنی بر بهره‌گیری از نیروهای با استعداد، کارآمد و متخصص، در اقدام و ابتکاری با ساخت نیمکت های بتنی و باکس های زباله ضمن ایجاد افزایش عمر و استحکام بخشی به این سازه های مبلمان شهری ابتکاری نیز در این راستا برای کاهش اعتبارات ناشی از خرید باکس در صدر اقدامات خود قرار دهیم.
وی افزود:این باکس‏ها هم اکنون توسط همکارانم در سطح شهر به ویژه بوستان‏ها و فضای سبز شهری، مسیرهای پیاده روی ،شهرک‏های وائین، امیریه ، بلوار تعاون شهریار و شهرک مریم نصب گردیده است تا شهروندان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
وی یادآور شد :یکی از نکات مثبت این ابتکار رنگ آمیزی متفاوت و در عین حال تغییر آن با توجه به سلایق مختلف و همچنین بهره گیری از تصاویر اسلیمی، آموزشی و هشدار دهنده است که ان شاءالله در گام بعدی از آن بهره مند خواهیم شد.