شهردار ملارد: با مشارکت مردم بودجه سال شهرداری محقق می‌شود

شهردار ملارد: با مشارکت مردم بودجه سال شهرداری محقق می‌شود


شهريار-برزگر
با مشارکت شهروندان و با بررسی راهکارهای افزایش درآمد، شناسایی منابع درآمدی پایدار و وصول مطالبات با محوریت کمیته درآمد شهرداری تا پایان سال شاهد تحقق بودجه شهرداری خواهیم بود.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد ، محمد بهمنی شهردار ملارد بابیان این مطلب گفت:توسعه و عمران شهری ملارد با اجرای طرح و پروژه های مختلف عمرانی و زیربنایی ادامه دارد و امروز کارگاه های عمرانی فعال بوده و با مشارکت و همکاری مردم مسیر توسعه هموار است.  
وی با اشاره به ضرورت ساماندهی افراد بی خانمان و کاهش آسیب های اجتماعی افزود:در کنار فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ،کلنگ احداث گرمخانه نیز به مساحت 1600مترمریع به زمین زده شد و براحداث و تکمیل سریع آن تاکید شده است.
شهردار ملارد زیرسازی ، جدولگذاری و آسفالت معابر و بهسازی معابر سطح شهر را از جمله مطالبات و خواسته های شهروندان دانست که در قالب طرح خدمت رسانی جهادی از ابتدای سال با اولویت‏بندی و بر مبنای عدالت محوری ، در دستور کار مدیریت شهری قراردارد که بهسازی ،بازسازی وجدولگذاری بلوار راغب، خیابان اطلس غربی و شرقی ، خیابان 16متری بهاره غربی، تسطیح و نخاله برداری،لایروبی و پاکسازی انهار،نظافت و پاکسازی اماکن عمومی و اجرا کفپوش معابر از جمله این پروژه‏هاست.
بهمنی با اشاره به مهاجرت و رشد جمعیت برحفظ و توسعه
سرانه های عمومی وخدماتی و زیرساخت‏های شهری تاکید کرد و گفت:پیگیری و تکمیل پروژه های زیربنایی نیمه کاره با جدیت ادامه دارد که پروژه خانه فرهنگ بانوان ،ایستگاه مرکزی آتش نشانی و فرهنگسرای شهر از جمله طرح‏های شهرداری است که تکمیل و بهره برداری  از آنان سهم و نقش موثری در تأمین سرانه های عمومی و رضایتمندی شهروندان دارد.  
شایان ذکر است؛ شهر ملارد با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع است.