دلیل غیبت نفر پنجم تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات انتخابی جهان

دلیل غیبت نفر پنجم تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات انتخابی جهان



تیم ملی تنیس روی میز ایران در حالی از دیروز در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان آغاز به کار کرد که نفر پنجم این تیم به دلایل شخصی از حضور در آن امتناع کرد.
به گزارش مهر، رقابت های تنیس روی میز انتخابی قهرمانی جهان در حالی از دیروز شنبه به میزبانی قطر آغاز به کار کرد که نوید شمس برخلاف اعلام آمادگی قبلی از حضور در این رقابت ها امتناع کرده است.
پیش از این نوید شمس به عنوان نفر پنجم تیم ملی برای حضور در این رقابت ها معرفی شده بود و بدین ترتیب قرار بود این تیم با حداکثر ظرفیت ممکن عازم قطر شود اما در نهایت این بازیکن ترکیب تیم اعزامی کنار گذاشته شد.
البته برنامه حضور نوید شمس در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان با هزینه شخصی بود در حالی که دیگر پینگ پنگ بازان ایران با حمایت فدراسیون برای این رقابت ها معرفی شدند. نوید شمس اما در نهایت با ارزیابی سطح مسابقات، شرایط خود و احتمال نتیجه گیری، قید حضور در مسابقات را زد.
البته با وجود امتناع از حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان که در قطر در جریان است، نوید شمس طی روزهای آتی عازم این کشور خواهد شد چرا که قطری ها پس از اتمام میزبانی این رقابت ها، برگزارکننده
رقابت های کانتندر و فیدر خواهد بود و قرار است نوید شمس هم در کنار برادران عالمیان در آنها شرکت داشته باشد.
مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با مهر این موضوع را تایید و تاکید کرد که نوید شمس صرفا با تصمیم خود از شرکت در مسابقات انتخابی جهان امتناع کرد.