نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ اعلام شد

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان؛

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ گروه علوم پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ اعلام شد

 


نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ گروه علوم پزشکی  در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.
به گزارش  مهر، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ گروه علوم پزشکی  در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.
داوطلبان می توانند با مراجعه به این لینک https://arshad.sanjeshp.ir/1401/startpage.aspx  از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.
آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ در ۳۴ حوزه امتحانی برای ۸۶ رشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی در روزهای ۵ و ۶ خرداد برگزار شد.
تعداد ۵۹ هزار و ۴۶۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردند که از تعداد ۶۴ هزار و ۱۷۵ نفر در آزمون به دلیل شرکت در دو رشته تعداد ثبت نام کننده نهایی آزمون بودند.
از این میان تعداد ۴۸ هزار و ۴۸۱ در جلسه آزمون شرکت کردند که از میان حاضرین در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۱ هزار و ۹۵۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و در نهایت ۵ هزار و ۱۹ نفر قبول شدند.
مرکزسنجش آموزش پزشکی شرایط ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد و متقاضیان استفاده از آیین نامه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را اعلام کرد.
ثبت نام هر دانشگاه طی یکی از روزهای مشخص شده در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۱ بر اساس اعلام هر یک از دانشگاه های پذیرنده در سامانه اینترنتی همان دانشگاه است. تمامی پذیرفته شدگان جهت اطلاع از زمان، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام به سامانه دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند.
 انتشار کارنامه علمی و نهایی حداکثر تا پایان دی ماه سال ۱۴۰۱
کارنامه علمی و نهایی حداکثر تا پایان دی ماه سال جاری قابل رویت و دریافت از مرکز سنجش آموزش پزشکی است و به هیچ عنوان متعاقبا کارنامه صادر نخواهد شد.
عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان طی تاریخ های مقرر در دانشگاه به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد
 شد.