بهره برداري از ۱۵ طرح صنعتي و پروژه زيرساختي در هرمزگان

مديرعامل شركت شهرك‎هاي صنعتي هرمزگان:

بندرعباس- شهین صادقی مديرعامل شركت شهرك‎هاي صنعتي هرمزگان تصريح كرد: همزمان با فرا رسيدن هفته دولت ۱۵ طرح صنعتي و پروژه زيرساختي با اعتباري بالغ بر ۶۵۵ ميليارد ريال در سطح شهرك‎ها و نواحي صنعتي به بهره برداري مي رسد.

بهره برداري از ۱۵ طرح صنعتي و پروژه زيرساختي در هرمزگان

 



 

بندرعباس- شهین صادقی مديرعامل شركت شهرك‎هاي صنعتي هرمزگان تصريح كرد:  همزمان با فرا رسيدن هفته دولت
15 طرح صنعتي و پروژه زيرساختي با اعتباري بالغ بر 655 ميليارد ريال در سطح شهرك‎ها و نواحي صنعتي به بهره برداري مي رسد.
سيد امير اميري زاد در نشست خبري افزود:
 7 طرح صنعتي با اعتبار 283 ميليارد ريال و 8 پروژه زيرساختي با اعتبار 372 ميليارد ريال در هفته دولت به بهره برداري مي رسند.
وی با بيان اينكه در سال جاري احداث 4 ناحيه صنعتي جديد به پايان مي‎رسد، گفت:  ناحيه صنعتي بشاگرد، ناحيه صنعتي گروك، ناحيه صنعتي بندرلنگه و ناحيه صنعتي جناح تا پايان سال به جمع ساير نواحي و شهرك‎هاي صنعتي استان مي‌پيوندند.
رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت شهرك‎هاي صنعتي هرمزگان با اشاره به پيگيري‎هاي شركت شهرك‎هاي صنعتي هرمزگان و همكاري دستگاه هاي ذيربط همچون صمت هرمزگان جهت بازگشت واحدهاي راكد به چرخه توليد گفت:  درسال گذشته با پيگيري هاي انجام شده 40 واحد راكد مجدد به چرخه توليد برگشتند و اشتغالي بالغ بر 532 نفر احيا شد.
اميري زاد اضافه كرد:‌ امسال نيز برنامه ريزي شده است 45 واحد توليدي تا پايان سال به چرخه توليد برگردند و از ابتداي سال تاكنون 10 واحد به چرخه توليد بارگشتند.
وي با بيان اينكه از ابتداي تاسيس اين شركت 1239 فقره قرارداد صنعتي با سرمايه گذاران منعقد شده است تشريح كرد: از اين تعداد 542 طرح با اشتغال 7000 نفر به بهره‎برداري رسيده است.
مديرعامل شركت شهرك‎هاي صنعتي هرمزگان ادامه داد: مابقي واحدهاي توليدي در مرحله ساخت و ساز هستند كه با بهره برداري از آنها براي 21 هزار نفر شغل ايجاد مي شود.
وي با اشاره به برنامه هاي نرم افزاري و حمايتي از واحدهاي توليدي مستقر در شهرك‎ها و نواحي صنعتي هرمزگان گفت: در دو سال اخير 174 دوره آموزشي برگزار شده است و امسال نيز برگزاري
75 دوره آموزشي در دستور كار قرار دارد؛ از ابتداي سال تاكنون نيز 25 دوره آموزشي برگزار شده است.
اميري زاد اظهار كرد: پيش بيني مي شود در سال جاري 1800 نفر در دوره آموزشي مورد حمايت شركت شهرك‎هاي صنعتي حضور يابند.
وي در پايان گفت: توسعه خوشه حصير بافي و احداث نمايشگاه دائمي محصولات صنايع كوچك استان هم از جمله ساير اقدامات شركت شهرك‎هاي صنعتي استان مي‎باشد.