مهدی فنونی زاده کارشناس فوتبال : تعویض‌ها به داد استقلال رسید

مهدی فنونی زاده کارشناس فوتبال : تعویض‌ها به داد استقلال رسید



مهدی فنونی زاده کارشناس فوتبال در خصوص پیروزی سه بر یک استقلال برابر ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر گفت:
استقلالی ها دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشتند، در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتند موقعیت آنچنانی هم برایشان به وجود نیامد و از چند موقعیتی هم که به دست آوردند نتوانستند استفاده کنند و این ملوان بود که توانست از ضعف خط دفاعی استقلال و اشتباهات فردی مدافعان استفاده کرده و گل اول را وارد دروازه استقلال کند. نباید از حق بگذریم که ملوان با اینکه بازیکنان بزرگ و شناخته شده ای ندارد اما با همان جوانان بی ادعا توانست بازی خوبی برابر استقلال به نمایش بگذارد و اگر تجربه بیشتری داشتند شاید می‌توانستند به گل دیگری هم دست پیدا کنند اما جوانی و بی تجربه بودن برخی بازیکنان ملوان باعث شد آنها دومین شکست را در دومین هفته لیگ به دست بیاورند.
وی در خصوص تعویض‌های ساپینتو در نیمه دوم هم گفت: ساپینتو با تعویض‌هایش به داد استقلال رسید و سه امتیاز را به حساب آبی پوشان واریز کرد. آمدن بازیکنان هجومی مثل قائدی و رمضانی باعث شد استقلال حملاتش را شدت ببخشد و این قائدی بود که با زدن یک گل و گرفتن یک پنالتی تاثیرگذارترین بازیکن در این دیدار بود، حالا می‌توان به استقلال بیشتر امیدوار شد. این تیم باید در وهله اول یک هافبک طراح و خلاق را به خدمت بگیرد. مهدی پور بازیکن خوبی است و تلاش زیادی هم می‌کند اما بودن یک هافبک دیگر می‌تواند برای استقلال مفیدتر باشد.
فنونی زاده در مورد عملکرد خط دفاع استقلال هم گفت: این دومین بازی است که آبی پوشان به دلیل اشتباهات خط دفاع دروازه شأن باز می‌شود، مقابل سپاهان دو اشتباه فاحش داشتند که هر دو به گل تبدیل شد و نتیجه را واگذار کردند، در این دیدار هم با اینکه ملوان تیم جوانی است از اشتباهات خط دفاع استقلال سود برد و یک گل وارد دروازه آبی پوشان کرد.