استقلال هنوز تیم نیست

صادق ورمزیار پیشکسوت فوتبال استقلال:

صادق ورمزیار پیشکسوت فوتبال استقلال: استقلال هنوز تیم نیست


صادق ورمزیار پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص شکست استقلال در هفته اول لیگ بیست و دوم برابر سپاهان اصفهان گفت: با توجه به اینکه در هفته اول لیگ بودیم تا حدودی تیم‌ها هنوز شرایط مطلوبی پیدا نکرده بودند. معمولاً از هفته سوم به بعد می‌توانیم تیم‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم. اما همیشه در هفته اول برد می‌تواند سرنوشت ساز باشد. تیم‌ها به دنبال این هستند تا بتوانند شروع لیگ را با پیروزی آغاز کنند که متاسفانه استقلال به این مهم دست پیدا نکرد و در اولین دیدار سه امتیاز را از دست داد.
وی افزود: صادقانه بگویم با بازی‌ای که از استقلال دیدم، این تیم چنگی به دل نزد. با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان از فصل پیش در زمین حضور داشتند، انتظار بیشتری از این تیم می‌رفت اما متاسفانه آبی‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.
پیشکسوت استقلال با انتقاد از نبود یک هافبک خلاق و طراح در استقلال اظهار داشت: استقلال به یک بازیساز نیاز دارد که بتواند مهاجمان را تغذیه کند. در دیدار استقلال برابر سپاهان، شهباززاده ۱۰ بار هم توپ به پایش نخورد چون کسی نبود او را تغذیه کند. امیدوارم کادر فنی استقلال این ضعف‌ها را دیده باشد تا بتواند هر چه زودتر آنها را برطرف و تیم را آماده دیدار با ملوان انزلی در هفته دوم لیگ کند.
ورمزیار در مورد دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: بازی سختی برای استقلال در پیش است. ملوان بعد از دو سال غیبت در لیگ برتر نمی‌خواهد به راحتی امتیاز از دست بدهد. به اعتقاد من اگر کادر فنی می‌خواهد بازی خوبی در انزلی انجام دهد، باید تا آخر هفته شبیه سازی کند تا بازیکنان با شرایط زمین انزلی بیشتر آشنا شوند.