ساخت واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه بوشهر شتاب گرفته است

رییس سازمان انرژی اتمی:

رییس سازمان انرژی اتمی: ساخت واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه بوشهر شتاب گرفته است

 


 رییس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه طرح‌های توسعه خنداب را آغاز خواهیم کرد،گفت: ساخت واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه بوشهر شتاب گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران،محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به شهرستان خنداب اظهار کرد: هدف نخست از سفر به خنداب، ابلاغ پیام و سلام آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور محترم به مردم منطقه است؛ زیرا بر اساس برنامه‌ریزی سفرهای استانی، مقرر است تا یکی از مسوولان ارشد هیات دولت نیز در شهرستان‌ها حضور
یابند.
وی اضافه کرد: از چند ماه قبل و پس از سفر رییس جمهور به استان بوشهر، برنامه‌های اجرای پروژه واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه بوشهر شتاب گرفته است.
اسلامی خاطرنشان کرد: با تاکیدات رییس جمهور، این پروژه وضعیت متفاوتی یافته و امیدواریم بتوانیم سرفصل‌های دیگر در همه جبهه‌هایی که متصور است را فعال کنیم و در نظر داریم تا واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر از این پس پیشرفت بیشتری را ثبت کنند.
رییس سازمان انرژی اتمی در پایان سخنانش گفت: برنامه دیگری که در دست اجرا داریم، پروژه توسعه خنداب است که طرح‌های توسعه خنداب را آغاز خواهیم کرد و هم تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار می‌گیرد که اکنون با وضعیت مطلوبی در دست اقدام و پیگیری قرار گرفته و دنبال می‌شوند.