محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس: استقلال حتماً امتیاز از دست می‌دهد

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس: استقلال حتماً امتیاز از دست می‌دهد

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس: استقلال حتماً امتیاز از دست می‌دهد

 


 محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط تیم پرسپولیس پس از حذف از جام حذفی گفت: به هر حال مشکلاتی برای پرسپولیس در همه این سال‌ها وجود دارد که مربیان و بازیکنان با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند. این مشکلات حالا امسال بیشتر از قبل خودش را نشان داده و باعث شده شرایطی به وجود بیاید که هواداران رضایت کامل نداشته باشند. بازیکنان خوبی در این یکی دو سال از پرسپولیس جدا شدند و پرسپولیس تغییرات زیادی را شاهد بود .وی افزود: یحیی گل‌محمدی مربی توانمندی است اما تغییرات زیاد باعث شد تا هم لیگ سخت شود و هم اینکه جام حذفی از دست برود. به نظر من باید از یحیی گل‌محمدی حمایت شود و همانطور که از مربیان خارجی حمایت شده این فرصت هم در اختیار او قرار بگیرد. او در این سال‌ها نتایج خوبی گرفته و پرسپولیس را قهرمان کرده است؛ البته همچنان معتقدم که یکسری اشکالات وجود دارد که باید برطرف شود.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که برخی از کارشناسان تغییرات مداوم ترکیب را علت عدم نتیجه‌گیری سرخ‌پوشان می‌دانند، گفت: اگر در پست‌های کناری تغییرات زیاد باشد خیلی مهم نیست اما در پست‌هایی مثل دروازه‌بان، دفاع وسط، هافبک وسط و نوک حمله تغییرات زیاد باعث می‌شود ناهماهنگی به وجود بیاید. در فوتبال روز دنیا تغییر در ترکیب تیم‌ها صورت می‌گیرد اما تغییرات زیاد باعث تضعیف تیم می‌شود.
کلهر در پاسخ به این سؤال که از نظر شما کادر فنی پرسپولیس باید تقویت شود یا نه، عنوان کرد: پرسپولیس کادر فنی کاملی دارد اما حضور فردی مثل کریم باقری روی نیمکت کاملاً ضروری است چرا که هر زمان او نبوده پرسپولیس دچار مشکل شده است. به نظر من بهتر است یحیی یکی دو دستیار قوی‌تر به کادرش اضافه کند تا با این کار بار زیادی از روی دوش خودش بردارد.این پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه از نظر شما آیا پرسپولیس می‌تواند باز هم قهرمان لیگ شود، اظهار داشت: هنوز  6 بازی تا پایان لیگ فرصت مانده و به نظر من استقلال حتماً امتیاز از دست می‌دهد. با این شرایط باز هم می‌توانیم قهرمان شویم  به شرطی که مشکلاتی که وجود دارد برطرف گردد  و کادر  فنی هم بتواند به ترکیب اصلی تیم دست پیدا کند.