همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی افزایش می‌یابد

همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی افزایش می‌یابد

 


معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این که توسعه همکاری‌های بین‌المللی دردستور کار معاونت بین‌الملل دانشگاه است، گفت: انجام واکسیناسیون عمومی و مهار ویروس کرونا، تغییراتی در روند فعالیت‌های بین‌المللی ایجاد می‌کند.
به گزارش ایسنا، دکتر بابک شریف کاشانی با اشاره به تغییراتی که با چرخش ویروس کرونا در حوزه معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ایجاد شده است، برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این معاونت را تشریح کرد.وی با بیان این که دروازه‌های کشورها پس از گذر از یک پاندمی بزرگ برای تعاملات بین‌المللی گشوده خواهد شد، تاکید کرد: افزایش تعداد و کیفیت تعاملات با کشورهای پیشرفته با هدف بالابردن سطح علمی دانشگاه در دستور کار است.
دکتر شریف کاشانی گفت: پذیرش دانشجویان بین‌الملل خارجی در سال ۱۴۰۱ روند روبه رشدی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خواهد داشت.گسترش ارتباطات بین‌المللی از دیگر برنامه‌های معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال تحصیلی جدید است که دکتر شریف کاشانی به آن اشاره کرد و افزود: روابط بین‌المللی با کشورهایی نظیر فرانسه که به دلیل کووید کاهش پیدا کرده بود، دوباره از سر گرفته خواهد شد.

انتقال دانشجویان به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامي در صورت نداشتن امکان شرکت در کلاس‎های حضوری
دانشجویانی که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند، می‌توانند به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامي انتقالی بگیرند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دانشجویانی که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند، می‌توانند به واحد الکترونیکی دانشگاه
 آزاد اسلامي انتقالی بگیرند.
مطابق اعلام طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامي، دانشجویانی که امکان حضور در کلاس‌های حضوری را ندارند، می‌تواند برای انتقال دائم به واحد الکترونیکی (مجازی) دانشگاه آزاد درخواست بدهند.
از هفته‌ی آینده، امکان درخواست انتقال دائم از تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامي به واحد الکترونیکی در رشته‌های موجود در این واحد،
 در سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir فراهم خواهد شد.