توسعه متوازن با رویکرد گسترش زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد:

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رویکرد گسترش زنجیره ارزش را از مهم‌ترین سیاست‌های این شرکت خواند و بر توسعه متوازن صنعت پتروشیمی تأکید کرد.

 

 


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رویکرد گسترش زنجیره ارزش را از مهم‌ترین سیاست‌های این شرکت خواند و بر توسعه متوازن صنعت پتروشیمی تأکید کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی،
مرتضی شاهمیرزایی به مناسبت « روز صنعت پتروشیمی» از مجتمع پتروشیمی شیراز (مرودشت)، به‌عنوان نخستین مجتمع احداث‌شده در صنعت پتروشیمی بازدید و ضمن ابلاغ پیام تبریک وزیر نفت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی، بر بالندگی این صنعت ارزش‌آفرین تأکید کرد.
وی افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری درباره تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، همچنین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید بیش از گذشته در توسعه صنعت پتروشیمی بر استفاده حداکثری از توان داخلی به ویژه بهره‌گیری از ظرفیت و قابلیت شرکت‌های دانش‌بنیان در بومی‌سازی تجهیزات و نیازهای راهبردی از جمله تولید کاتالیست‌ها توجه کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه مأموریت اصلی این شرکت، راهبری، هدایت و بسترسازی مناسب برای سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: از اولویت‌های مهم و راهبردی این شرکت برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری توسعه متوازن صنعت پتروشیمی با توجه به رویکرد گسترش زنجیره ارزش است.
مروری بر فعالیت‌ها و اقدام‌های توسعه‌ای مجتمع پتروشیمی شیراز، ارائه و بررسی چالش‌ها و مسائل پیش رو از جمله موارد مطرح در بازدید یک‌روزه معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مجتمع پتروشیمی شیراز بود.