ایران – عراق با تماشاگر یا بدون تماشاگر

انتخاب با فدراسیون فوتبال است؛

انتخاب با فدراسیون فوتبال است؛ ایران – عراق با تماشاگر یا بدون تماشاگر


دیدار بعدی تیم ملی فوتبال ایران در برابر عراق خواهد بود که این مسابقه 7 بهمن در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.
گفتنی است ،  تصمیم گیری در مورد اینکه این بازی با حضور تماشاگر برگزار شود یا بدون تماشاگر با فدراسیون فوتبال است. رییس فدراسیون پزشکی – ورزشی پیش تر اعلام کرده بود از 30 آبان فدراسیون ها
می توانند برای حضور تماشاگر در مسابقات ورزشی به صورت محدود و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی کنند که در همین راستا و در روزهای اخیر سازمان لیگ دیدار استقلال در برابر نساجی و پرسپولیس در برابرصنعت نفت را با حضور تماشاگر برگزار کرد.
فیفا هم برگزاری بازی ها با حضور تماشاگر را به فدراسیون های ملی واگذار کرده است و اذعان کرده در این زمینه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی وزارت بهداشت احترام خواهد گذاشت.
اما فیفا در صورتی به فدراسیون فوتبال ایران اجازه خواهد داد که دیدار ایران در برابر عراق را با حضور تماشاگر برگزار کند که برای این بازی به صورت آزاد به تماشاگران خانم هم بلیط فروخته شود. در بازی های گذشته که فدراسیون فوتبال برای حضور بانوان در استادیوم آزادی برنامه ریزی کرده بود این تماشاگران گزینش شده بودند. فیفا تاکید دارد که فروش بلیط به تماشاگران خانم باید آزاد باشد. در صورت موافقت مدیران بالادستی برای بازی ایران – عراق به اندازه ظرفیت پیش بینی شده به تماشاگران خانم بلیط فروخته خواهد شد. البته استقرار آنها در استادیوم تعیین شده خواهد بود و به نظر می رسد ظرفیت در نظر گرفته شده برای تماشاگران خانم محدود خواهد بود.
گفته می شود یکی از تاکیدات فیفا اعلام سامانه بلیط فروشی بازی به طور رسمی و اعلام به بانوان فوتبالدوست است. در صورتی که این موضوع رعایت نشود دیدار ایران در برابر عراق و در ادامه امارات بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.