فرهاد مجیدی اطلاعاتش را به روز کند

علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال:

علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال گفت: مجیدی سرمربی تیم معتبری مثل استقلال است و امیدوارم حداقل اطلاعات قوانین داوری را به روز کند و اینگونه فرار رو به جلو نکند تا فشار را روی داور بیندازد.

فرهاد مجیدی اطلاعاتش را به روز کند


 


علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال گفت: مجیدی سرمربی تیم معتبری مثل استقلال است و امیدوارم حداقل اطلاعات قوانین داوری  را به روز کند و اینگونه فرار رو به جلو نکند تا فشار را روی داور بیندازد.
فغانی که در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه حضور پیدا کرده بود، در مورد ادعای فرهاد مجیدی مبنی بر این که داور باید از استقلالی ها عذرخواهی کند گفت: این که نمی شود هر داوری بخواهد اگر اشتباهی داشت عذرخواهی کند. ضمن این که آقای مجیدی بهتر است به جای فرار رو به جلو خودش را با قوانین داور به روز کند.
وی در خصوص اینکه فرهاد مجیدی ادعا کرده امیدوار است فغانی شهامت عذرخواهی از هواداران استقلال را داشته باشد و در ادامه خواهش کرده است که مسئولان VAR را به فوتبال ایران بیاورند، عنوان کرد: مسئولان ما پیش از این خیلی مصمم بود که این سیستم را وارد کنند ولی وقتی که به ورزشگاه رفتم، متوجه شدم داوران سیستم رادیویی هم ندارند.
داور بین المللی کشورمان گفت: در مورد اعتراض سرمربی استقلال هم اگر فیلم آن صحنه و نظرات کارشناسان را دیده باشد آن صحنه هند نیست. اینکه این دوست عزیز ما (مجیدی) در کنفرانس این مدلی صحبت می‌کند، درست نیست. اگر قرار باشد هر هفته یک داور از کسی عذر‌خواهی کند، اصلا خوب نیست. مجیدی سرمربی تیم ملی امید بوده و سرمربی تیم معتبری مثل استقلال است. امیدوارم حداقل اطلاعات قوانین را به روز کند و اینگونه فرار رو به جلو نکند تا فشار را روی داور بیندازد. من از این مسائل زیاد دیده‌ام و برایم اصلا مهم نیست که مجیدی چه گفته ولی آن صحنه اصلا هند نبود.
فغانی تاکید کرد: دست بازیکن کنار بدنش است و این یعنی دست در حالت طبیعی است. همین صحنه را با دیدار ایران و سوریه قیاس کنید، در آن بازی دست بازیکن از بدن خارج و در حالت غیر طبیعی بود. صحنه بازی استقلال - نساجی با بازی تیم ملی فرق داشت. در آن مسابقه دست بازیکن باز بود و در نهایت VAR هم دخالت کرد و به سود تیم ملی کشورمان پنالتی اعلام شد.
وی خاطرنشان کرد: من مشکلی با کسی ندارم. یک چارچوب کاری دارم و در زمین کارم را انجام می‌دهم. اگر هر کسی درون زمین تخلفی کند، جرائمی دارد که طبق قانون با آنها بخورد می شود. اگر هم کسی در کنفرانس مطبوعاتی صحبت می‌کند، مراجع دیگری در مورد آن تصمیم می گیرند که امیدوارم
حرفه‌ای تر رفتار کنند.