وضعیت پاوه قرمز است

۹ شهرستان کرمانشاه در وضعیت نارنجی کرونایی؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به رنگ‏بندی جدید کرونایی در استان کرمانشاه، گفت: ۹ شهرستان کرمانشاه در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

وضعیت پاوه قرمز است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به رنگ‏بندی جدید کرونایی در استان کرمانشاه، گفت:  ۹ شهرستان کرمانشاه در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.
محمودرضا مرادی در گفتگو با مهر اظهار کرد: بر اساس رنگ‏بندی کرونایی اعلام شده توسط وزارت بهداشت از تاریخ ۱۵ آبان ماه در استان کرمانشاه تنها شهرستان پاوه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.
وی افزود:با توجه به رنگ‏بندی جدید کرونایی استان کرمانشاه
یک شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی و چهار شهرستان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به ۹ شهرستان زرد کرونایی استان، تصریح کرد: همچنین شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، کنگاور، اسلام آباد غرب، گیلانغرب، روانسر، سرپل ذهاب، جوانرود و قصرشیرین نیز در شرایط نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند.
مرادی بیان کرد: شهرستان‌های سنقر و کلیایی، ثلاث باباجانی، صحنه و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند.وی تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و همچنین پرهیز از حضور در تجمعات و تزریق به موقع واکسن کرونا به کنترل بیماری کرونا و پیشگیری از آغاز موج جدید بسیار کمک می‌کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: افرادی که
دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند نسبت به حضور به موقع برای دریافت نوبت دوم واکسن اقدام کنند.