اوجی نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات کارکنان صنعت نفت دارد

نماینده عسلویه در مجلس شورای اسلامی:

اوجی نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات کارکنان صنعت نفت دارد


نماینده عسلویه در مجلس گفت: بسیار خوشحالیم فردی در رأس وزارت نفت قرار گرفته است که افزون بر اشراف کامل به این صنعت دغدغه رفع مشکلات صنعت نفت و کارکنان این صنعت را دارد.
موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا ضمن اشاره به دو سفر
پر بار وزیر نفت به استان بوشهر گفت: نخستین سفر وزیر نفت دولت سیزدهم به منطقه عسلویه بود که همان زمان هم گفتم این سفر، انرژی مضاعفی به کارکنان مناطق عملیاتی صنعت نفت داد.
وی افزود: فردی که در میان مردم است، دغدغه‌اش رفع مشکلات مردم خواهد بود، اوجی از مردم و نفتی است و این صنعت را به خوبی می‌شناسد و در میان مردم به‌ویژه کارکنان صنعت نفت حاضر می‌شود و پای صحبت‌های آنان می‌نشیند.
نماینده دیر، جم، کنگان و عسلویه در مجلس تصریح کرد: وزیر نفت نگاه ویژه‌ای به مناطق نفت‌خیز دارد. کسی که بدون فوت وقت دستور اجرای رفع مشکلات صنعت نفت و کارگران این صنعت را می‌دهد، بی‌شک همان شعار مردمی و انقلابی بودن رئیس دولت سیزدهم را می‌دهد.
احمدی بیان کرد: فعالیت‌های صنعت نفت در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی، اشتغال جوانان در عسلویه، جم و به‌طور کل مناطق نفت‌خیز، ارتقای شرایط سرمایه انسانی در صنعت نفت، کمک به وضع بهداشت و درمان منطقه عسلویه و در مجموع استان بوشهر از اولویت‌ها و برنامه‌های سفر وزیر نفت به این استان بود که نیازمند پیگیری است.