عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در ۳ شهرستان اصفهان آغاز می‌شود

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اصفهان:

عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در ۳ شهرستان اصفهان آغاز می‌شود


امیر زاغیان گفت: به زودی عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای مبارکه، تیران و کرون و شهرضای استان اصفهان آغاز خواهد شد.
به گزارش ايرنا، امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل
راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به روند خوب احداث طرح اقدام ملی مسکن در شاهین شهر گفت: عملیات اجرایی یک هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان در چند ماه گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد که اکنون با رفع مشکل پروانه ساخت، کار احداث این واحد‌ها با سرعت در حال انجام است.
وي اضافه کرد: واحد‌های مسکونی در طرح اقدام ملی و تولید مسکن، برای متقاضیان شهر اصفهان در شهر‌های جدید بهارستان و فولادشهر ساخته می‌شود.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: سهم استان اصفهان در طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۷۰ هزار
و ۷۸۰ واحد است که از این میزان ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در سه شهر جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی و ۲۹ هزارو ۲۸۰ واحد در دیگر شهر‌های استان احداث می‌شود.
وي اظهار کرد: تاکنون ۴۲ هزار نفر از متقاضیان طی سه مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در این استان حائز شرایط شناخته شده‌اند.
زاغیان خاطرنشان کرد: اکنون واحد‌های احداث شده بخش خصوصی در بعضی شهر‌ها تکمیل شد و آماده واگذاری است.
وي طرح اقدام ملی مسکن را از جمله طرح‌های دولت برشمرد و گفت: دستیابی به اهداف این طرح، به تعامل مناسب و همکاری ویژه تمامی دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان نیاز دارد.
طرح مسکن ملی شامل متقاضیان متاهلی می‌شود که پیش از این از امکانات دولتی مانند زمین، آپارتمان یا تسهیلات یارانه دار استفاده نکردند و پنج سال سابقه سکونت در شهر مربوط به تقاضای ساخت مسکن را داشته باشند.