خبر

۰

گاتزتا دلواسپورت:
سردار آزمون گزینه اصلی ناپولی برای تقویت خط حمله است

یک رسانه معتبر ایتالیایی مدعی شده که مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت، اصلی‌ترین گزینه تیم تحت هدایت جنارو گتوسو برای تقویت خط حمله‌اش است.
نشریه گاتزتادلواسپورت ایتالیا نوشته است که سردار آزمون در صدر فهرست گزینه‌هایی قرار دارد که باشگاه ناپولی برای تقویت خط حمله‌اش در پنجره بعدی نقل و انتقالات زیر نظر گرفته است.
این نشریه نوشته است؛ در صورتی که یکی از دو مهاجم فعلی ناپولی یعنی آرکادیوژ میلیک یا دریس مرتنس از این تیم جدا شوند، آبی‌پوشان شهر ناپل به سراغ آزمون خواهند رفت و این بازیکن اولین کسی خواهند بود که برای خریدش تلاش خواهند کرد.
در ماه‌های اخیر خبرهایی درباره جدایی احتمالی دریس مرتنس از ناپولی شنیده شده است. مرتنس 33 ساله تا پایان فصل جاری با ناپولی قرارداد دارد و هنوز اقدامی برای تمدید آن صورت نگرفته است؛ بنابراین احتمال جدایی این مهاجم بلژیکی از شاگردان گتوسو بسیار زیاد است.
گاتزتا مدعی شده با وجود قرنطینه و تعلیق فوتبال ایتالیا، مدیرورزشی باشگاه ناپولی در این مدت بیکار نبوده و با تماشای فیلم عملکرد بازیکنان مختلف از جمله سردار آزمون به بررسی گزینه‌های موجود برای جذب آنها در پایان فصل جاری پرداخته است.
البته این نخستین بار نیست که از ناپولی به عنوان مشتری سردار آزمون یاد می‌شود ضمن اینکه پیش از این از لاتزیو هم به عنوان یکی از مشتریان یاد شده است.

محمد بنا و آرامش قبل از طوفان؛
این بار سکوت علامت «رضا» نیست
!
بحث چرخه انتخابی تیم ملی و تدوین این فرایند همچنان به عنوان چالش اصلی فدراسیون کشتی ادامه دارد و هر روز خبرهای مختلفی از محافل کشتی به گوش می‌رسد.
نخستین گام بررسی و تدوین چرخه انتخابی تیم ملی کشتی در حالی هفته گذشته برداشته شد که به جز نارضایتی غلامرضا محمدی، خروجی دیگری نداشت. به هر حال طبق اعلام فدراسیون کشتی قرار است این جلسات در آینده با هدف بحث و بررسی در خصوص تدوین چرخه انتخابی برگزار شود و طرفین با ارائه نقطه نظرات خود به یک تعامل و طرح واحد دست یابند. طبیعتاً این سبک و سنگین کردن‌های فنی هم با اختلاف نظر همراه است که باید با اجماع تصمیم گیرندگان به نتیجه برسد.
بدین ترتیب تکلیف چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با برخی اختلاف نظرها در نشست اخیر روشن شد و متولیان فدراسیون قصد دارند این اختلاف نظرها را در نشست‌های بعدی حل و فصل کنند.
اما در این بین هیچ خبری از محمد بنا و وضعیت کشتی فرنگی در این چرخه پرحاشیه انتخابی نیست. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که با نگاهی به کارنامه اش می‌توان او را یکی از منتقدان اصلی فرایند انتخابی تیم ملی نامید، فعلاً سکوت پیشه کرده و هیچ اظهار نظری در این خصوص نکرده است.
البته با توجه به سوابق محمد بنا و روش کارش به عنوان سرمربی تیم ملی، به هیچ عنوان نمی‌توان سکوت او را علامت رضا دانست و هیچ بعید نیست سکوت او همان آرامش قبل از طوفان باشد. به ویژه آنکه متولی اصلی طرح و برنامه ریزی و تدوین چرخه انتخابی تیم ملی، انستیتو کشتی است که حسن یوسفی افشار در رأس آن قرار دارد!

آمادگی کپنهاگ برای میزبانی تمامی بازیهای یورو ۲۰۲۰
شهر کپنهاگ آمادگی خود برای میزبانی از تمامی بازیهای یورو ۲۰۲۰ را اعلام کرد.
کمیته برگزار کننده رقابت های دانمارک در مسابقات فوتبال اروپا آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات یورو ۲۰۲۰ در  سال ۲۰۲۱ اعلام کردند. این گزارش توسط دفتر مطبوعات اتحادیه فوتبال دانمارک (DBU) منتشر شده است.
در تاریخ ۱۷ مارس ، مسابقات یورو ۲۰۲۰ به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا در سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد. شهرهای برگزار کننده باید هدف خود را برای میزبانی مسابقات تا یک تاریخ مشخص تأیید کنند.
در این گزارش آمده است: "کپنهاگ آماده است تا تابستان سال ۲۰۲۱ میزبان مسابقات قهرمانی اروپا باشد." خاطرنشان می شود که کمیته برگزار کننده بخش دانمارک در مسابقات اروپا پیش از این ضمانت هایی را برای برگزاری این مسابقات به یوفا ارسال کرده بود."
جسپر مولر ، رئیس DBU گفت: "مسابقات یورو ۲۰۲۰ یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی در جهان است. ما یک فرصت تاریخی داشتیم که چهار مسابقه را در کپنهاگ برگزار کنیم. این یک رویداد عالی برای تیم ملی و هواداران دانمارکی خواهد بود و اکنون آماده هستیم تمامی دیدارها را نیز میزبانی کنیم"
مسابقات یورو ۲۰۲۰ قرار بود در ۱۲ شهر اروپا برگزار شود: سن پترزبورگ، لندن، مونیخ، باکو، رم، بخارست، دوبلین، کپنهاگ، بیلبائو، گلاسکو، بوداپست و آمستردام این شهر ها بودند تا اینکه ویروس کرونا باعث لغو خیلی از رویدادها در اروپا شد. کپنهاگ باید چهار مسابقه از این مسابقات را برگزار کند.