برگزاری آزمون صدور پروانه تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی در ۳ مرداد

آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی سال ۱۴۰۴ صبح روز جمعه ۳ مرداد ۱۴۰۴ در ۳۱ مرکز استان برگزار و کارت آزمون از سه شنبه ۳۱ تیرماه منتشر می شود.

برگزاری آزمون صدور پروانه تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی در ۳ مرداد

آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی سال ۱۴۰۴ صبح روز جمعه ۳ مرداد ۱۴۰۴ در ۳۱ مرکز استان برگزار و کارت آزمون از سه شنبه ۳۱ تیرماه منتشر می شود.
به گزارش مهر، فرآیند برگزاری آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی سال ۱۴۰۴ از ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز و دَرب های ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷:۰۰ صبح بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
الف) نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از فردا سه شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۴ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.
متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه سازمان سنجش و ورود به سامانه پاسخ‌گویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، نسبت
به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.
این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سامانه پاسخ‌گویی عضو باشند. لذا ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سامانه نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.
ب) درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:
۱- با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد.لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در اطلاعات شناسنامه‌ای کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری کنید.
۲- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای مربوط به سهمیه ایثارگران، مدت سابقه، عنوان رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی در کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۴ منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت مندرج در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنید.
۳- در صورتی که نسبت به موارد مشروح ذیل معترض هستید ضروری است در روز پنج‌شنبه ۲ مرداد (از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰) با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی و اصل شناسنامه عکس‌دار) به نماینده مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه بر اساس آدرس اعلام شده این اطلاعیه مراجعه کنید. در غیر این صورت مطابق ضوابط با شما رفتار خواهد شد.
 چنانچه نسبت به بندهای جنس، معلولیت و شدت آن معترض هستید:
تذکر مهم: متقاضیانی که معلولیت آنان مورد تایید قرار نگرفته است، برای اعمال بند معلولیت لازم است فرم تایید معلولیت خود را از اداره بهزیستی محل سکونت خود دریافت و در تاریخ مذکور به واحد رفع نقص مراجعه کنند.
چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مُهر عکس، واضح نبودن عکس است ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، دو قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار، در روز پنج‌شنبه ۲ مرداد (از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰) به نماینده سازمان مستقر در واحد رفع نقص مراجعه کنید، موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود. در غیر این‌صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
چنانچه شماره داوطلبی شما به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است.
سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.
یادآوری:متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون، برگ راهنمای شرکت در آزمون را که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار دارد بطور دقیق مطالعه کند.