کاهش ترافیک چهاردانگه با ساماندهی و رفع سد معبر فروشگاه های متخلف

شهردار چهاردانگه گفت: در راستای کاهش ترافیک در شهر چهاردانگه و ساماندهی و رفع سد معبر فروشگاههای متخلف آغاز شد .


اسلامشهر- بهاره عشقی صابر
شهردار چهاردانگه گفت: در راستای کاهش ترافیک در شهر چهاردانگه و ساماندهی و رفع سد معبر فروشگاههای متخلف آغاز شد .
محمد عفیفی شهردار چهاردانگه اظهار کرد:با رفع سد معبر ایجاد شده توسط  کسبه و متصدیان فروشگاه مختلف ،در سطح شهر در برخی مناطق شاهد گره‌های ترافیکی هستیم.
عفیفی با اشاره به اینکه رفع سد معبر فروشگاه های متخلف علاوه
بر کاهش ترافیک سطح  منطقه، نقش بسزایی در زیبا سازی و ساماندهی انضباط شهری دارد، بیان کرد: در طی چند روز گذشته فروشگاه‌های متخلف واقع در حد فاصل خیابان‌های شهید فارسیان و شهید کریمی، پس از صدور اخطار قبلی و عدم توجه کسبه پلمپ شدند .
شهردار چهاردانگه با تاکید بر توجه شهرداری به مطالبات مردم، گفت: پیرو مطالبه شهروندان و در راستای ساماندهی حیوانات بلاصاحب، طی تابستان سال جاری تعداد ۲۲۷ قلاده سگ با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، توسط پرسنل معاونت خدمات شهری شهرداری چهاردانگه،از سطح شهر جمع‌آوری شده است .
وی با اشاره به طرح‌های در دست اقدام شهرداری چهاردانگه، تاکید کرد: به منظور رفاه حال شهروندان عملیات نصب ۱۵۰ دستگاه پرژکتور و پایه چراغ در سطح بوستان‌های شهر، با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.
عفیفی با قدردانی از همکاری و همراهی اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین منطقه با مجموعه مدیریت شهرداری چهاردانگه، خاطرنشان کرد: به منظور دسترسی آسان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با شهرداری و ارائه خدمات بهینه و کاهش ترددهای حضوری، سامانه ارتباطی و اطلاع‌رسانی شهرداری چهاردانگه راه اندازی و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.