عملیات عبور عرضی خط انتقال از جاده ساوه -تهران انجام شد

با هدف ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی شهروندان نصیرشهر؛

با حضور نیروهای عملیاتی آبفای جنوب غربی استان تهران و به منظور تامین آب آشامیدنی نصیر شهر طی یک روز پروژه عبور عرضی خط انتقال به طول ۶۵ متر انجام و به اتمام رسید .


بهارستان-اصغری
با حضور نیروهای عملیاتی آبفای جنوب غربی استان تهران و به منظور تامین آب آشامیدنی نصیر شهر طی یک روز پروژه عبور عرضی خط انتقال به طول 65 متر انجام و به اتمام رسید .
به گزارش خبرنگارما، در این عملیات که به منظور افزایش کمی
 آب آشامیدنی شهروندان محترم نصیرشهر و در طرفین جاده ساوه - تهران در ورودی نصیرشهر انجام شد  عملیات اجرای عبور عرضی خط انتقال بصورت ترانشه باز انجام و به اتمام رسید و در مدار توزیع قرار گرفت .
مهندس قربانی مدیر امور آبفای نصیرشهر ضمن تشریح پروژه مذکور یادآور شد : در عملیات عبور عرضی خط انتقال نصیرشهر که پیرو تاکیدات و دستور جناب آقای مهندس لدنی نژاد مدیرعامل محترم آبفای
جنوب غربی انجام شد طی یک روز و با حضور عوامل کارگاه توسعه و اصلاح پروژه مدیریت پدافند غیرعامل ، همکاران امداد و حوادث ، حوزه های حراست و روابط عمومی پروژه اجرای خط انتقال 250 میلی متری چدن داکتیل به طول 65 متر از عرض طرفین جاده ساوه بصورت ترانشه باز انجام شد و طی همان روز و راس ساعت ده و نیم شب نیز کل پروژه به اتمام و بهره برداری رسید .
مدیر امور آبفای نصیرشهر خاطرنشان ساخت:علیرغم فصل گرم و پیک مصرف آب و شیوع بیماری منحوس و مرموز کرونا که موجب افزایش
قابل توجه آب شرب شده است الحمدلله در ایام پیک مصرف تامین و توزیع آب آشامیدنی با کمیت و کیفیت مطلوب انجام شد لذا با عنایت به توسعه محدوده شهری و ساخت و سازهای صورت گرفته و تراکم جمعیتی بالا افزایش میزان آب این شهر بعنوان یک ضرورت در دستور کار قرار داشت که با اجرای خط انتقال 250 میلی چدن داکتیل یاد شده موجب ارتقاء
کمی و کیفی آب شرب شهروندان خواهد شد .