استقلال باید قهرمان شود

محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال :

محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال درباره دربی ۱۰۱ تهران در فینال جام حذفی گفت : به نظرم حساس‌ترین بازی چند سال اخیر را شاهد خواهیم بود. امیدوارم استقلال بتواند برنده این داربی شود و قهرمانی جام حذفی را کسب کند.

محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال درباره دربی ۱۰۱ تهران در فینال جام حذفی گفت : به نظرم حساس‌ترین بازی چند سال اخیر را شاهد خواهیم بود. امیدوارم استقلال بتواند برنده این داربی شود و قهرمانی جام حذفی را کسب کند. البته خیلی خوب شد که پرسپولیس به فینال رسید چرا که قطعا بازیکنان استقلال انگیزه زیادی برای شکست دادن پرسپولیس دارند. داربی ۱۰۱ بهترین فرصت برای انتقام بازی برگشت لیگ برتر است تا آبی‌پوشان با شکست پرسپولیس قهرمان شوند و هم انتقام لیگ را گرفته باشند.
وی درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند عنوان قهرمانی حذفی را کسب کند بیان کرد: استقلال باید به این عنوان دست پیدا کند چون در لیگ مقابل این تیم شکست خورده و باید این نتیجه را جبران کند و هوادارانش را خوشحال کند. استقلال بازیکنان خوبی را دارد که می‌توانند هر لحظه نتیجه بازی را عوض کنند. این تیم در ۲ بازی اخیرش ۱۱گل زده که نشان از توان خط حمله اش دارد. امیدوارم در بازی مقابل پرسپولیس هم این خط حمله به کمک استقلال بیاید.