بار روانی این بازی روی استقلال بیشتر است

مجید جلالی کارشناس فوتبال:

مجید جلالی کارشناس فوتبال در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی گفت: با توجه به اینکه دربی این بار در قابل فینال جام حذفی برگزار می‌شود، جذابیت و حساسیت آن چند برابر دربی‌های قبلی است و در نهایت هم باید یک تیم برنده شود.

مجید جلالی کارشناس فوتبال  در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی گفت: با توجه به اینکه دربی این بار در قابل فینال جام حذفی برگزار می‌شود، جذابیت و حساسیت آن چند برابر دربی‌های قبلی است و در نهایت هم باید یک تیم برنده شود. استقلال با توجه به از دست دادن قهرمانی در لیگ برتر، محکوم به برد است و پرسپولیس هم می‌خواهد بعد از قهرمانی در لیگ برتر، یک جام دیگر به افتخاراتش اضافه کند. فکر می‌کنم شاهد یک بازی فیزیکی و درگیرانه باشیم.
وی در ارتباط با اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی در این جام بیشتر است، خاطرنشان کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. بار روانی این بازی روی استقلال بیشتر است چون هواداران با از دست دادن قهرمانی و شکست برابر پرسپولیس در لیگ برتر، حالا از تیم‌شان قهرمانی می‌خواهند. باید دید بازیکنان زیر این بار روانی می‌شکنند یا اینکه شکوفا می‌شوند، در واقع باید ببینیم قدرت و تمرکز ذهنی بازیکنان استقلال تا چه حد بالا خواهد بود.
وی یادآور شد: در طرف مقابل پرسپولیس قرار دارد که شرایط خوبی را در این مدت تجربه کرده و با پشت سر گذاشتن بازی‌های حساس و سخت توانست قهرمان لیگ شود. آنها هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند و می‌خواهند در این بازی هم با برد زمین را ترک کنند.