استقلال بیشتر از پرسپولیس استرس دارد

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال :

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال و بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و استقلال درباره دربی ۱۰۱ پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی فوتبال کشور گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند.

استقلال بیشتر از پرسپولیس استرس دارد

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال و بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و استقلال درباره دربی ۱۰۱ پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی فوتبال کشور گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند. استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر نشان دادند می‌توانند دیدگاه‌ های فنی خود را با نفرات ویژه در هر بازی اجرا کنند. دست سرمربیان دو تیم کاملاً برای هر انتخابی باز است.
وی در خصوص پیش بینی‌اش از نتیجه دربی تاکید کرد: به هر حال پیش بینی این بازی کمی سخت‌تر از همیشه است اما فکر می‌کنم استرس استقلال بیشتر از پرسپولیس است. آنها در لیگ برتر نتوانستند جام بگیرند و احتمالاً با هیجان بیشتری بازی را شروع کنند.
آشوبی در پاسخ به اینکه آیا این هیجان به ضرر استقلالی‌ها خواهد شد؟ گفت: این یک شمشیردو لبه برای استقلال است. آنها می‌توانند از این وضعیت استفاده مطلوب کنند اما نباید در باتلاق آن فرو بروند و تمرکزشان را از دست بدهند. عقل آرامش پرسپولیس می‌تواند این تیم را به اهداف تاکتیکی خود برساند. قبل از بازی هم می‌بینید که پرسپولیسی‌ها خیلی آرام تر هستند و کمتر مصاحبه می‌کنند اما استقلالی‌ها شور و هیجان دارند.
او یادآور شد: پرسپولیس ساختار فوق‌العاده‌ای را ساخته است. ششمین قهرمانی در هفته سال اخیر نشان از پتانسیل و کیفیت بالای فنی این تیم است. بارها در مواقع سخت دیدیم که این تیم به خوبی از زیر بار فشار خارج شده است و با نهایت تمرکز برای هدفش می‌جنگد.
آشوبی در پایان تحلیل متفاوتی از فینال جام حذفی مطرح کرد. پیشکسوت پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: بازی پر نوسانی را شاهد خواهیم بود. از یک طرف منطق پرسپولیس وجود دارد و از سوی دیگر هیجان استقلال! احساسم این است کاملاً اتفاقات عجیبی در جریان بازی می‌تواند رخ بدهد.