محمدرضا مهرانپور بازیکن سابق استقلال: استقلال می‌تواند نتایج بهتری کسب کند

محمدرضا مهرانپور بازیکن سابق استقلال: استقلال می‌تواند نتایج بهتری کسب کند

محمدرضا مهرانپور بازیکن سابق استقلال در خصوص برد پرگل استقلال مقابل ملوان گفت: بازیکنان خواسته‌های کادرفنی را در زمین خوب اجرا کردند که نشان می‌دهد آن‌ها و سرمربی شناخت خوبی از هم پیدا کرده‌اند که نتیجه این اتفاق را در زمین می‌بینیم. خوشبختانه دست ساپینتو به خصوص در خط حمله باز است. حضور بازیکنانی که بتوانند به شکل‌های مختلف بازی کنند باعث می‌شود تیم تنوع تاکتیکی
داشته باشد.
وی در خصوص اینکه آیا با همین نفرات هم می‌توان به تکرار قهرمانی امیدوار بود، اظهار داشت: صددرصد. استقلال تیم بزرگی است. بازیکنان با کیفیت زیاد دارد و می‌تواند از داشته‌های خودش استفاده کند‌. هرچند اگر از فرصت تقویت تیم در نقل و انتقالات نیم‌فصل استفاده می‌کردیم، خیلی بهتر بود.
وی در مورد انتقاداتی که از شیوه مربیگری ساپینتو می‌شود، گفت: هر مربی شخصیتی دارد. برخی خیلی آرام هستند. برخی خیلی هیجان دارند و  شاید نیاز باشد تیم خودشان را از کنار زمین تحریک کنند. ساپینتو زود عصبی می‌شود اما در چند بازی اخیر دیدیم که او آرام‌تر شده و خودش را با شرایط فوتبال ایران وفق داده است.
هافبک سابق استقلال گفت: هر مربی در کار خودش سبکی دارد. باید به او احترام بگذاریم و اجازه بدهیم کارش را انجام بدهد. آخر فصل می‌توانیم در مورد یک مربی و نتایجش بهتر صحبت کنیم. با عملکردی که در بازی با ملوان دیدم، فکر می‌کنم استقلال در ادامه راه لیگ می‌تواند نتایج بهتری کسب کند.