اعلام زمان پرينت كارت و برگزاری آزمون تخصصی اخذ پروانه کارگزاری گمرکی

اطلاعیه زمان پرینت کارت و برگزاری آزمون تخصصی اخذ پروانه کارگزاری گمرکی در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

اعلام زمان پرينت كارت و برگزاری آزمون تخصصی اخذ پروانه کارگزاری گمرکی


 


اطلاعیه زمان پرینت کارت و برگزاری آزمون تخصصی اخذ پروانه کارگزاری گمرکی در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
به اطلاع همه متقاضیان شرکت در آزمون تخصصی اخذ پروانه کارگزاری گمرکی ـ گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۱ می‌رساند که آزمون مذکور در صبح روز جمعه ( ۱۴۰۱/۹/۱۱) در ۱۰ شهرستان کشور (مراکز استان) به شرح جدول مندرج در  اطلاعیه برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و در‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا همه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
الف- نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از فردا سه شنبه ۱۴۰۱/۹/۸ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی
 www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
ب- درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱ ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، سهمیه ایثارگران، بازنشسته گمرک، سنوات خدمت در گمرک، تاریخ فارغ‌التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۹/۱۱ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی که نسبت به بند ۵ (جنس) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه.
۲- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می‌باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می‌باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
یادآوری:داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و برای به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.
ج- آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون
در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه ( ۱۴۰۱/۹/۱۰) به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.
د- زمان و محل برگزاری آزمون
آزمون همه داوطلبان صبح روز جمعه تاریخ ۱۴۰۱/۹/۱۱ برگزار می شود و فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج شده است.
هـ‍- یادآوری‌های مهم
۱–برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۲-فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح (هشت و سی) است.
۳- در ورودی ِحوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۷:۳۰ (هفت و سی) بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
۴-هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن، ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و
با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد
 شد.
۶-به‌همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهدشد.
۷-برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را به عمل آورید.
۸–حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می‌باشند، بنابراین اکیدا توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
۹-داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه
اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و  به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.
۱۰-داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آن‌ها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۹/۱۷ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی
 https : // request . sanjesh . org با این سازمان مکاتبه کنند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد
 بود.
*باشگاه خبرنگاران جوان