محصولاتی که مشابه داخلی دارند نباید از خارج وارد شود

رئیسی در بازدید از هپکو؛

رئیس جمهور گفت: دولت در خدمت هر کسی است که در کشور دغدغه تولید داشته باشد.

محصولاتی که مشابه داخلی دارند نباید از خارج وارد شود


 


رئیس جمهور گفت: دولت در خدمت هر کسی است که در کشور دغدغه تولید داشته باشد.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو در جمع مهندسان و کارگران این مجتمع تولیدی گفت: محصولاتی که در داخل کشور از جمله در هپکو ساخته می‌شود به هیچ عنوان نباید از خارج وارد شود.
رئیسی در پاسخ به درخواست برخی از کارگران این مجتمع تولیدی برای عدم دخالت افراد غیرکارشناس در مدیریت هپکو تصریح کرد: مسائل شرکتهای تولیدی باید بصورت تخصصی پیگیری و حل شود و افراد غیرمتخصص حق دخالت در این موضوعات را ندارند.
رئیس جمهور با تقدیر از زحمات کارگران و کارکنان هپکو گفت: هپکو در کشور تولید قدرت می‌کند و نماد غرور و اعتماد به نفس ملی است. دولت در خدمت هر کسی است که در کشور دغدغه تولید داشته باشد.
آیت‌الله رئیسی با اشاره به مشکلات کارخانجات بزرگ تولیدی در استان مرکزی گفت: خصوصی سازی ناموفق و غلط در کنار مدیریت ناصحیح عوامل اصلی مشکلات این مجتمع‌های تولیدی است.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مشکلات واحدهای تولیدی چون هپکو و آذراب قابل حل است، اظهار داشت: مسئولین با همت کارگران و مهندسان تلاش کنند تا مشکلات هپکو حل شود. این کارخانه عظیم می‌تواند با سه برابر ظرفیت فعلی کار کند و دولت مصمم است زمینه تحقق این موضوع را فراهم کند.