تسریع در روند اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در گنبدكاووس

معاون مدیرکل و رئيس اداره راه و شهرسازی گنبدكاووس:

معاون مدیرکل و رئيس اداره راه و شهرسازی گنبدكاووس از تسریع در روند اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبدكاووس خبر داد.

تسریع در روند اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در گنبدكاووس


گرگان-قهرمان
معاون مدیرکل و رئيس اداره راه و شهرسازی گنبدكاووس از تسریع در روند اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و  تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبدكاووس خبر داد.
مهدي ملك معاون مدیرکل و رئيس اداره  راه
 و شهرسازی گنبدكاووس در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل بیان داشت:در حال حاضر در شهرستان گنبدكاووس 467 ثبت نامي تایید نهایی شده  طرح اقدام ملی مسکن داريم كه برابر برنامه ريزي صورت گرفته در حال حاضر يك پروژه 96 واحدي  در 2 بلوک 32 واحدی و 2 بلوک 16 واحدی 4 طبقه به كارگزاري بنياد مسكن انقلاب اسلامي در دست احداث است.
ملك  با اشاره به تسریع روند اجرای پروژه96 واحدی  افزود:در حال حاضر بتن ریزی سقف بلوک
 32 واحدی اول به اتمام رسیده و بلوک 32 واحدی دوم نیز کار اجرای میکروپایل و تزریق انجام شده و درحال اجرای میلگردگذاری در فنداسیون می‏باشند.همچنین در بلوک اول 16 واحدی لوله گذاری میکروپایل به اتمام رسیده و درحال تزریق بتن است.
وی با بیان اینکه در مرحله اول ثبت نام نهضت ملی مسکن  به دلیل وجود مشکل کمبود زمین امکان ثبت نام شهروندان در سامانه وجود نداشت افزود: ۲و نیم هکتار زمین شهری برای اجرای این طرح
 تامین شده و در مراحل بعدی ثبت نام انجام خواهد شد.