ساخت خط انتقال گاز بیدبلند - اهواز تداوم دارد

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز:

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که با وجود بارندگی و آب‌گرفتگی شدید در استان خوزستان، پروژه ساخت خط انتقال گاز بیدبلند-اهواز تداوم دارد.


مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که با وجود بارندگی و آب‌گرفتگی شدید در استان خوزستان، پروژه ساخت خط انتقال گاز بیدبلند-اهواز تداوم دارد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، بهرام صلواتی گفت: بارندگی‌های شدید اخیر در استان‌های جنوبی از جمله خوزستان و در پی آن آب‌گرفتگی و جاری‌شدن سیل در منطقه، اجرای پروژه ساخت
خط انتقال گاز و تاسیسات وابسته بیدبلند-اهواز را با چالش روبه رو کرد اما با وجود این شرایط سخت، عوامل اجرایی با بسیج همه‌جانبه امکانات و عملیات مخلوط‌ریزی در سطح وسیع، تلاش می‌کنند تا تداوم  پیشرفت پروژه را در دشوارترین وضع و شرایط تضمین کنند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط ایجادشده، کارکنان اجرای پروژه با حضور به موقع در همه مقاطع عملیاتی و تلاش و برنامه‌ریزی‌های موثر، فعالیت‌های پروژه را پیش می‌برند و با استقرار ماشین‌آلات مرتبط و احداث خاکریز در مناطق قابل دسترسی از جمله در تقاطع‌های مسیر خط لوله، ایستگاه‌های شیر بین راهی و ایستگاه رسیور، روند پیشرفت پروژه را پیش می‌برند.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تصریح کرد: عملکرد دست‌اندرکاران، مشاور، پیمانکار و همکاران پروژه بیدبلند - اهواز سبب شد افزون بر اجرای عملیات لوله‌گذاری و جوشکاری کانکشن، با عبور از موانع، تخلیه و انتقال حجم آب درون کانال نیز اجرایی شود.
صلواتی با ابیان اینکه پیشرفت فیزیکی با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا و ایمنی در حال انجام است، گفت: به دلیل اهمیت و راهبردی بودن پروژه برای انتقال گاز به سرشاخه‌ها، این مهم با رعایت پروتکل‌های مرتبط، با جدیت پیش می‌رود.