جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز

بررسی جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نشان می‌دهد که قیمت سکه تمار بهار طرح جدید افزایش ۴۰۰ هزار تومانی داشت همچنین در معاملات چهارشنبه بازار ارز نرخ فروش دلار و یورو با افزایش قیمت مواجه شده است.

بررسی جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نشان می‌دهد که قیمت سکه تمار بهار طرح جدید افزایش ۴۰۰ هزار تومانی داشت همچنین در معاملات چهارشنبه بازار ارز نرخ فروش دلار و یورو با افزایش قیمت مواجه شده است.به گزارش ایسنا، بر اساس قیمت‌های مندرج در اتحادیه طلا و جواهر تهران  قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار  چهارشنبه به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده که نسبت به روز قبلش ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است  و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز  یک میلیون و ۳۲۵ هزار تومان  قیمت دارد.چهارشنبه سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل را تجربه کرد. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با افزایش
 ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قبل ، ربع سکه ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان با افزایش ۲۵۰ هزار تومانی و سکه گرمی  به قیمت ۲ میلیون و  ۵۰۰ هزار تومان  و افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبلش همراه بوده است.همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۸۹۶ دلار رسیده است.
بر اساس اعلام صرافی بانک ملی ، هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۸ هزار و ۶۵۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۸  هزار و ۷۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار در مقایسه با قبل با افزایش قیمت مواجه شده است.
همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۳۳ هزار و۶۵۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۳۳ هزار و ۷۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نیز در مقایسه با معاملات گذشته افزایش یافته است.