"ام باپه" در رئال؛ داستان باورنکردنی به حقیقت می‌پیوندد!

رسانه‌های فرانسوی از جزئیات پیوستن کیلیان ام‌باپه به رئال مادرید پرده برداشتند.

رسانه‌های فرانسوی از جزئیات پیوستن کیلیان ام‌باپه به رئال مادرید پرده برداشتند.
به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، مدت‌هاست که رسانه‌ها درباره انتقال احتمالی کیلیان ام‌باپه به رئال مادرید بحث می‌کنند. به گفته مسئولان پاری سن ژرمن، ام‌باپه تابستان امسال با مبلغ ۲۵۰ میلیون یورو راهی رئال مادرید خواهد شد. این در حالی است که نشریه‌های اسپانیایی گزارش دادند که رئال مادرید حاضر نیست چنین مبلغی را خرج کند.
به گزارش PSG Community، کیلیان ام‌باپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن تابستان امسال به رئال مادرید خواهد رفت.فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه اسپانیایی و ناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن، پیش از این بر سر انتقال این مهاجم به توافق رسیده‌اند. خاطرنشان می‌شود که رئال مادرید ۲۵۰ میلیون یورو پرداخت خواهد کرد که ۵۰ میلیون یورو آن بندهای پاداش است.
بحث جدایی ام‌باپه از پاری سن ژرمن به رئال مادرید مدت‌هاست مطرح شده است. در ابتدای سال ۲۰۲۲، تعدادی از رسانه‌ها مدعی شدند که این مهاجم با تیم مادریدی قرارداد امضا کرده است. با این حال او از رفتن به رئال مادرید خودداری کرد.
قرارداد فعلی این مهاجم در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و او از گزینه تمدید خودکار قرارداد خودداری کرده است.ام‌باپه تا ۳۱ جولای ۲۰۲۳ حق دارد این گزینه را فعال کند اگر این کار را انجام ندهد، در تابستان ۲۰۲۴ بازیکن آزاد خواهد شد.
ام‌باپه در فصل قبل، ۴۳ بازی برای باشگاه فرانسوی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۴۱ گل به ثمر رساند و ۱۰ پاس گل داد. او از سال ۲۰۱۸ برای پاری سن ژرمن بازی می‌کند و با این تیم پنج بار قهرمان فرانسه و سه بار قهرمان جام حذفی فرانسه شد. این مهاجم با تیم ملی فرانسه، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ و نایب قهرمان سال ۲۰۲۲ شد.