لباس استقلال برای بعضی‌ بازیکنان گشاد است

فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال :

فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره گزینه‌های هدایت استقلال گفت: بعضی گزینه‌های داخلی مطرح شده‌اند که در حد نام و اندازه استقلال نیستند و گزینه خارجی هم اگر قرار است انتخاب شود باید خیلی بزرگ بوده و رزومه کاری در حد این تیم داشته باشد.

فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره گزینه‌های هدایت استقلال گفت: بعضی گزینه‌های داخلی مطرح شده‌اند که در حد نام و اندازه استقلال نیستند  و گزینه خارجی هم اگر قرار است انتخاب شود باید خیلی بزرگ بوده و رزومه کاری در حد این تیم داشته باشد.
پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره اینکه آیا آبی‌پوشان امکان جبران نتایج فصل قبل را با این روند دارند، گفت: با این روند جبران ممکن نیست. بعضی بازیکنان استقلال در حد و اندازه این تیم نبودند و باید تیم برای فصل بعد متحول شود. همین موضوع باعث شد در دربی شکست بخوریم. لباس استقلال برای بعضی‌ بازیکنان گشاد است. شما به تیم رقیب نگاه کنید، امید عالیشاه کاپیتان باتجربه این تیم دقیقه 100 فرصت حضور در زمین را پیدا می‌کند، اما تعویض‌های استقلال در مهمترین بازی فصل هم قابل پیش‌بینی بودند. آرمان رمضانی به‌عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده و فوتبال بزن زیر توپ ارائه می‌شود.
وی در پایان گفت: پرسپولیس در ترکیب خود پنج یا شش بازیکن ملی‌پوش دارد که در مواقع حساس امکان تغییر نتیجه بازی را دارند، اما در استقلال، فقط مهدی قائدی و محمد محبی در حد ترکیب تیم ملی هستند. بازیکنانی که در حد نام استقلال نیستند باید بروند.