مقابل اسلوونی بد عمل کردیم

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران:

در ادامه مسابقات هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها، دو تیم ایران و اسلوونی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود اسلوونی به پایان رسید. به این ترتیب کار ایران در هفته نخست این رقابتها با سه باخت و یک پیروزی تمام شد.

در ادامه مسابقات هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها، دو تیم ایران و اسلوونی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود اسلوونی به پایان رسید. به این ترتیب کار ایران در هفته نخست این رقابتها  با سه باخت و یک پیروزی تمام شد.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست ۳ بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر اسلوونی گفت : پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و فکر می‌کنم که اسلوونی خیلی عالی بازی کرد و جزو تیم‌های خوب مسابقات است. ما بد بازی را شروع کردیم اما به مسابقه برگشتیم. به‌رغم این‌که می‌توانستیم در مقطعی بازی را به نفع خودمان کنترل کنیم، دچار اشتباه شدیم.
وی در ادامه تاکید کرد: در دو دست اول در بخش دریافت بد عمل کردیم و نتوانستیم حدود هشت توپ برگشتی را تبدیل به امتیاز کنیم. به هر حال هر چقدر خطا افزایش پیدا کند، شانس برد نیز کم می‌شود. در این بازی پر خطا بودیم و نتوانستیم در مقاطعی که از حریف پیش بودیم، بازی را به نفع خودمان جلو ببریم. تیم اسلوونی خیلی خوب بازی کرد و مستحق این پیروزی بود. آن‌ها کم اشتباه‌تر بودند و بازی قابل قبولی را ارائه دادند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد بازیکنان جوان در هفته اول لیگ ملت‌ها تصریح کرد: فکر می‌کنم در مجموع بازیکنان جوان ایران عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. پوریا حسین‌خانزاده در هفته اول رفته رفته بهتر شد اما در این بازی  مخصوصاً در دریافت عملکرد خیلی خوبی نداشت و طبیعی است که این تجربه کم در شرایط سخت کار دست او داد.