اخذ مجوز جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان

معاون دانشگاه علوم پزشکی آبادان:

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اخذ مجوز جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی برای اولین بار در این دانشگاه خبر داد.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اخذ مجوز جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی برای اولین بار در این دانشگاه خبر داد.به گزارش مهر، دکتر نبی جمعه‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی پیگیری‌های مستمر به منظور جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان، موفق شدیم برای اولین بار موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با این موضوع را به دست آوریم.
وی گفت:براساس نامه دکتر مریم بختیاری، دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، در پاسخ به درخواست دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه، موافقت اصلی با این موضوع به عمل آمد.
معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: مطابق با شرح نامه مورد اشاره، پیرو بررسی‌های به عمل آمده توسط هیات ممتحنه، ارزشیابی و برنامه‌ریزی پرستاری، مجوز جذب دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در رشته پرستاری با گرایش داخلی جراحی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان صادر شده است.