استقلال باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی را مشخص کند

منصور رشیدی دروازه‌بان پیشین استقلال :

منصور رشیدی دروازه‌بان پیشین استقلال با اشاره به شکست استقلال در ۲ بازی برابر پرسپولیس و از دست دادن قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی گفت: استقلال در آخرین دربی، سیمای یک تیم برنده را نداشت؛ در نیمه اول دربی صرفاً یک موقعیت و حرکت جدی روی دروازه حریف خلق کرد.

استقلال باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی  را مشخص کند

منصور رشیدی دروازه‌بان پیشین استقلال  با اشاره به شکست استقلال در 2 بازی برابر پرسپولیس و از دست دادن قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی  گفت: استقلال در آخرین دربی، سیمای یک تیم برنده را نداشت؛ در نیمه اول دربی صرفاً یک موقعیت و حرکت جدی روی دروازه حریف خلق کرد. در نیمه دوم به عنوان تیمی که بازنده زمین بود تنها 10 دقیقه پایانی روی دروازه رقیب خود فشار آورد و موفق به گلزنی هم شد. بعد از پایان وقت عادی مسابقه برای هر دو تیم از جمله استقلال این فرصت وجود داشت که نتیجه بازی را تغییر بدهد اما به جز معدود دقایق پایانی شاگردان ساپینتو نتوانستند هجومی بازی کند. وقتی ساپینتو تنها چند دقیقه بعد از گل با آن وضعیت از کنار زمین اخراج می‌شود و کنار زمین حضور ندارد معلوم است که تیم افت می‌کند. نبود مربی کنار زمین یعنی افت30 تا 40 درصدی تیم نسبت به کیفیت واقعی. این موضوع را از هفته سوم که در بازی ملوان شاهد رفتار هیجانی ساپینتو بودیم، اعلام کردم.
وی گفت: برای فصل بعد استقلال باید به فکر ترمیم خط هافبک خود باشد. در میانه میدان نیازمند هافبک‌هایی هستیم که بتوانند علاوه بر پوشش امور دفاعی در حمله هم حضور موثری داشته باشند. در واقع مانند علی کریمی و امید ابراهیمی گلساز و گلزن بوده و همزمان توانایی شرکت در دفاع را داشته باشند. نمی‌شود تیمی به بزرگی استقلال فقط به حرکات انفرادی قائدی دل ببندد.
وی درباره انتخاب سرمربی جدید استقلال یادآور شد: مربی خارجی خوب که با تجربه باشد و بخواهد استقلال را در شرایط فعلی هدایت کند، سخت پیدا می‌شود. استقلال نباید زمان را از دست بدهد و هر چه زودتر باید تکلیف سرمربی را مشخص کند. قصه این باشگاه هر سال تکراری شده و همیشه درگیر انتخاب مدیرعامل، هیئت مدیره و سرمربی است. باید راه حل خوبی پیدا کنند و نفرات جدیدی به هیات مدیره بروند تا شرایط استقلال بهتر شود.