دردسر ‌استقلالی ها ؛ پایان قرارداد ۶ بازیکن

استقلال در حالی شب گذشته فصل را به پایان ‌رساند که قرارداد ۶ بازیکن آنها به پایان رسیده و هر کدام از آن‌ها برای ادامه همکاری وضعیت متفاوتی دارند.

دردسر ‌استقلالی ها ؛ پایان قرارداد ۶ بازیکن

استقلال در حالی شب گذشته فصل را به پایان ‌رساند که قرارداد ۶ بازیکن آنها به پایان رسیده و هر کدام از آن‌ها برای ادامه همکاری وضعیت متفاوتی دارند.
درپایان فصل بیست و دوم قرارداد ۶ بازیکن استقلال به پایان رسید. شاخص‌ترین نفرات این لیست مهدی قایدی، محمد محبی، عارف غلامی و حسین حسینی هستند. محمدحسین مرادمند و جعفر سلمانی هم دو بازیکن دیگری هستند که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شوند و می‌توانند برای فصل آینده تصمیم مدنظر خودشان را بگیرند. همین موضوع بهانه‌ای شد تا وضعیت و مسائل پیرامون تمدید قرارداد بازیکنان مذکور را مرور کنیم:
مهدی قائدی: با اینکه باشگاه استقلال پیش از این رسماً اعلام کرده بود به دنبال حفظ مهدی قائدی است اما به دلیل قرارداد قائدی با شباب الاهلی امارات ادامه همکاری استقلال و مهدی قائدی سخت و دور از ذهن است؛ مگر با اتفاقات خاص.
محمد محبی: محبی یکی از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته استقلال بود و توانست توانایی هایش را به خوبی در سطح اول فوتبال ایران به نمایش بگذارد اما انگار به انتهای مسیر همکاری با آبی‌ها رسیده است و حتی شنیده می‌شود رقبای استقلال به دنبال پرداخت رضایتنامه این بازیکن و جذب محبی هستند.
عارف غلامی: غلامی بعید است که با قیمت‌های پایین یا پیش پرداخت اندک پای قراردادش را امضا کند. اگر چه او بارها سعی کرده رضایت هواداران استقلال را کسب کند اما یکی از نفراتی است که با مدیران استقلال در طی فصل چالش زیادی داشت.
سیدحسین حسینی: کاپیتان فصل جاری استقلال قطعاً حالا توقع مبلغ دریافتی بیشتری خواهد داشت. طبیعتاً این بازیکن علاقه‌مند است با استقلال ادامه همکاری بدهد، باید دید استقلال تمدید قرارداد با این بازیکن را دارد؟
محمدحسین مرادمند: این بازیکن فصل گذشته بیشتر نیمکت نشین زوج غلامی و سیلوا بود. به هر حال این مدافع باید قبول کند که در حد مدافع نیمکت‌نشین توقع دریافتی داشته باشد.
جعفر سلمانی: بازیکن کم حاشیه استقلال خوشایند هر مربی است و در بخش فنی هم تلاش زیادی دارد.