وینگرها نقش تعیین کننده ای دارند

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال:

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد تقابل سرخابی‌ها در فینال جام حذفی گفت: شرایط این بازی با مسابقه‌ای که دو تیم در لیگ انجام دادند، فرق دارد و در جام حذفی اولین اشتباه ممکن است به آخرین اشتباه ختم شود. هر دو تیم از لحاظ روحی و روانی و مسائل فنی در شرایط خوبی هستند و فکر می‌کنم وینگرهای دو تیم نقش مهمی در تعیین نتیجه دربی خواهند داشت.

وینگرها نقش تعیین کننده ای دارند

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد تقابل سرخابی‌ها در فینال جام حذفی گفت: شرایط این بازی با مسابقه‌ای که دو تیم در لیگ انجام دادند، فرق دارد و در جام حذفی اولین اشتباه ممکن است به آخرین اشتباه ختم شود. هر دو تیم از لحاظ روحی و روانی و مسائل فنی در شرایط خوبی هستند و فکر می‌کنم وینگرهای دو تیم نقش مهمی در تعیین نتیجه دربی خواهند داشت. امیدوارم این بازی جذاب و تماشایی باشد.
وی  در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم برای برد در این بازی بیشتر است، گفت: نمی‌توان این موضوع را پیش‌بینی کرد، ولی همانطور که گفتم مهدی قائدی، محمد محبی، مهدی ترابی و سعید صادقی به‌عنوان وینگرهای دو تیم نقش مهمی در تعیین نتیجه خواهند داشت.
پرسپولیس در خط دفاع خیلی خوب کار می‌کند و مدافعان این تیم در بحث ساختار، پوشش، سرزنی و بازی‌سازی عملکرد خوبی داشته‌اند، ولی در سرعت به قائدی و محبی نمی‌رسند. عمق دفاع پرسپولیس از لحاظ سرعت نقطه آشیل این تیم محسوب می‌شود و استقلال می‌تواند از این منطقه به پرسپولیس ضربه بزند.