آغاز ثبت‌نام داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی

دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی از میان طلاب شیعه و اهل سنت از طریق آزمون اختصاصی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی از میان طلاب شیعه و اهل سنت از طریق آزمون اختصاصی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ دانشجو می‌پذیرد.
به گزارش ایسنا، دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از میان طلاب حوزه‌های علمیه شیعه و مدارس علوم دینی اهل سنت از طریق آزمون اختصاصی در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.
بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی آزمون اختصاصی پذیرش طلاب دانشگاه در
 ۱۶ رشته محل، ۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ در شهرهای تهران، بندرعباس، زاهدان، سنندج و گنبد کاووس برگزار خواهد شد. مهلت ثبت‌نام: علاقه‌مندان می‌توانند از ۱ لغایت ۳۱ خرداد ماه با مراجعه به سایت آزمون به نشانی
 www.reg.mazaheb.ac.ir و با مطالعه دقیق دفترچه آزمون نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
زمان برگزاری این آزمون ۹ شهریور ۱۴۰۲ است که رشته‌ محل‌های آزمون پذیرش اختصاصی طلاب دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به شرح زیر است:
مقطع کارشناسی: رشته‌های فقه و حقوق امامیه، فقه و حقوق شافعی، فقه و حقوق حنفی، علوم قرآن و حدیث، زبان و ادبیات عربی، فلسفه و عرفان اسلامی
مقطع کارشناسی ارشد: رشته‌های فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی، فقه مقارن و حقوق خصوصی اسلامی، تاریخ اسلام، فلسفه و کلام اسلامی، علوم قرآن و حدیث، ادیان ابراهیمی و عرفان اسلامی
مقطع دکتری: فقه و مبانی حقوق اسلامی، تاریخ اسلام، علوم قرآن و حدیث
علاقه‌مندان کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آزمون پذیرش اختصاصی طلاب دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی می‌توانند به پیوند زیر مراجعه کنند:  
http://reg.mazaheb.ac.ir