استقلال باید تمرکز خودش را برای جام حذفی بگذارد

ستار همدانی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال:

ستار همدانی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست‌ودوم تا قبل از هفته پایانی لیگ برتر، گفت : استقلال پس از اینکه در فصل گذشته آمار خوبی را برجای گذاشت و بدون باخت قهرمان شد،

ستار همدانی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال  درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست‌ودوم تا قبل از هفته پایانی لیگ برتر، گفت : استقلال پس از اینکه در فصل گذشته آمار خوبی را برجای گذاشت و بدون باخت قهرمان شد،
 قاعدتاً هر کسی دیگری می‌آمد با اولین باخت تحت فشار روانی قرار می‌گرفت. ساپینتو در همان اولین بازی با شکست برابر سپاهان تحت فشار قرار گرفت اما در ادامه با همه مشکلات تیم را جمع و جور کرد و در کورس قهرمانی با تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، تراکتور تبریز و ... قرار گرفت.
وی در مورد اینکه آیا موافق ماندن ریکاردو ساپینتو هست یا نه، گفت: به عنوان یک هوادار احساسم بر این است که ساپینتو تیم را خوب جمع کرد و توانست شرایطی را فراهم کند که بازیکنان با تمام وجودشان تا دقیقه نود بجنگند. شاید ساپینتو کنار زمین ناآرامی‌هایی داشته باشد ولی الان شناخت کافی نسبت به فوتبال ایرا داردن و گزینه خوبی برای هدایت استقلال است.
وی در واکنش به اعتراض استقلالی‌ها به داوری‌ها در این فصل گفت : استقلال باید تمرکز خودش را برای جام حذفی بگذارد و حداقل یک جام بیاورد تا عقب نماند.