مس کرمان - سپاهان اصفهان؛ جشن قهرمانی یا جشن بقا در کویر؟

یکی از حساس ترین و مهم ترین بازی های فصل در کرمان برگزار می شود جایی که دو تیم با دو هدف کاملا متفاوت مقابل هم قرار می گیرند. مس کرمان که از ۵ بازی آخرش در لیگ ۴ باخت و یک تساوی دارد و برای اینکه خیالش بابت ماندن در لیگ راحت شود باید سپاهان مدعی قهرمانی را شکست بدهد، کاری که بسیار دشوار به نظر می رسد.

یکی از حساس ترین و مهم ترین بازی های فصل در کرمان برگزار می شود جایی که دو تیم با دو هدف کاملا متفاوت مقابل هم قرار می گیرند. مس کرمان که از ۵ بازی آخرش در لیگ ۴ باخت و یک تساوی دارد و برای اینکه خیالش بابت  ماندن در لیگ راحت شود باید سپاهان مدعی قهرمانی را شکست بدهد،  کاری که بسیار دشوار به نظر می رسد. مس اگر در هفته های گذشته بهتر نتیجه می گرفت کارش به روز آخر کشیده نمی شد.
سپاهان اصفهان هم برای اینکه  دستش به جام قهرمانی برسد باید پیروز شود و امیدوار به تساوی و باخت پرسپولیس مقابل نساجی باشد. سپاهان در صورتی که با پرسپولیس هم امتیاز شود قهرمان لیگ خواهد شد زیرا بازی های رودرو را از قرمزپوشان پایتخت برده است. قسمت دراماتیک این مسابقه بعد از سوت پایانش است که یک تیم از ته دل خواهد خندید و تیم دیگر گریه می کند! اگر مس در لیگ ماندگار شود هوادارانش جشن بقا در ورزشگاه خواهند گرفت و  بازیکنان سپاهان  به دلیل قهرمان نشدن ناراحت می شوند و اگر ماجرا برعکس باشد و سپاهان قهرمان شود و مس به لیگ یک سقوط کند شب تلخی برای مس و هوادارانش رقم خواهد خورد.بازی رفت را سپاهان ۲ بر صفر برده است و حالا هم روی کاغذ نسبت به مسی ها کاملا برتر است اما بازیکنان مس می گویند به دنبال خلق شگفتی در این دیدار هستند.