وزیر جهاد کشاورزی: سند همه زمین‌های کشاورزان صادر خواهد شد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا پایان دولت سند زمین همه کشاورزان را صادر خواهیم کرد.

وزیر جهاد کشاورزی: سند همه زمین‌های کشاورزان صادر خواهد شد


وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا پایان دولت سند زمین همه کشاورزان را صادر خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، سید جواد ساداتی نژاد همزمان با سفر رئیس جمهور در فاریاب دشتستان حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات کشاورزان این خطه قرار گرفت.
در این دیدار کشاورزان در خصوص واگذار نشدن سندزمین کشاورزی و ناتوانی در اخذ تسهیلات به دلیل نداشتن سند، پرداخت نشدن تسهیلات ویژه برای خرید تجهیزات، نبود آب، کمبود نیرو در مرکز جهاد کشاورزی فاریاب و... نارضایتی خود را اعلام داشته و از وزیر خواستار مرتفع کردن مشکلات شدند.
وزیر جهاد کشاورزی در این نشست فاریاب را بهشتی در بوشهر عنوان کرد و اظهار کرد: ما باید در صنایع تبدیلی سرمایه گذاری کنیم و اگر در این حوزه و ایجاد سردخانه سرمایه گذاری بیاورید و یا شرکت تعاونی ثبت کنید، قول می‌دهم که تسهیلات ویژه‌ای برای آن در نظر بگیرم.
سید جواد ساداتی نژاد عنوان کرد: هر کس علاقمند به احداث گلخانه بود، اعلام خواهم کرد بانک‌ها شرایط را برای اخذ تسهیلات تسهیل کنند.
وی با بیان اینکه تا پایان دولت سند همه کشاورزان را صادر خواهیم کرد، افزود: بدنبال آن هستیم که نهاده‌های نخل را فراهم سازیم تا نخل‌های جدید جایگزین نخل‌های فرسوده شود تا توجیه اقتصادی داشته باشد.
وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: به دنبال تسهیل حوزه آبخیزداری و حمایت از این حوزه می‌باشیم جهت رفع مشکلات کشاورزان می‌باشیم که حکایت همه جانبه‌ای را طلب می‌کند.