۶ گزینه سرمربیگری تیم فوتبال امید

تیم فوتبال امید باید ۱۳ تا ۲۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ در مسابقات انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۴ شرکت کند. سه تیم اول این رقابت‌ها به جام ملت‌ها صعود می‌کنند که قرار است دی سال آینده برگزار شود و حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ را خواهد داشت. در واقع اگر تیم امید در مسابقات شهریور ماه موفق نشود، المپیک ۲۰۲۴ را از دست خواهد داد و این در شرایطی است که همچنان شرایط امیدها نامشخص است.

تیم فوتبال امید باید 13 تا  21 شهریور ماه سال 1402 در مسابقات انتخابی جام ملت‌های 2024 شرکت کند. سه تیم اول این رقابت‌ها به جام ملت‌ها صعود می‌کنند که قرار است دی سال آینده برگزار شود و حکم انتخابی المپیک 2024 را خواهد داشت. در واقع اگر تیم امید در مسابقات شهریور ماه موفق نشود، المپیک 2024 را از دست خواهد داد و این در شرایطی است که همچنان شرایط امیدها نامشخص  است.
هم‌اکنون 6 مربی برای هدایت تیم امید مدنظر فدراسیون فوتبال هستند. وحید هاشمیان که به عنوان دستیار مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران فعالیت می‌کرد، یکی از افرادی است که فدراسیون شرایط او را برای حضور در تیم امید زیر نظر دارد.
فرهاد مجیدی که سال گذشته با استقلال قهرمان لیگ برتر شد .
نام سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین نیز در فهرست مدنظر ساکنان خیابان سئول به چشم می‌خورد.
رسول خطیبی سرمربی پیشین تراکتور و آلومینیوم اراک دیگر مربی‌ای است که فدراسیون شرایط او را رصد می‌کند.
حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس که مدتی هم به عنوان سرمربی تیم نوجوانان فعالیت می‌کرد، به همراه محرم نویدکیا سرمربی پیشین سپاهان دیگر گزینه‌های سرمربیگری تیم امید را تشکیل می‌دهند