فقط برای برد به میدان می رویم

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان:

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان: فقط برای برد به میدان می رویم



محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در خصوص دیدار حساس امروز تیمش مقابل مس سونگون در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال گفت : خداروشکر شرایط خوبی داریم و هفته‌ها است که روی نوار پیروزی هستیم. این پیروزی‌ها نتیجه اتحاد و کار تیمی مجموعه است.
وی افزود: در حال حاضر در بهترین وضعیت خود هستیم و خیلی امیدوارم که بچه‌ها بتوانند بازی‌های درخشان چند هفته قبل خود را روز پنجشنبه به نمایش در بیاورند. در بازی مقابل مس هم مثل بازی‌های گذشته قطعا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. تیم مس رقیب خوب و قابل احترامی است که فکر می‌کنم همه انتظار یک بازی با کیفیت از سوی هر دو تیم را دارند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا همه شاهد یک بازی جذاب و با کیفیت باشند.
وی در مورد داوری نیز عنوان کرد: یکی از عوامل تاثیرگذار برای یک بازی زیبا و جذاب قطعا تیم داوری است و من امیدوارم کمیته داوران قاطع ترین و شجاع ترین داوران خودرو برای این بازی بزرگ انتخاب کند.
دیدار تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن‌ماه در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود. مس در حال حاضر ۶۳ امتیازی است و گیتی‌پسند نیز با ۵۷ امتیاز در رده دوم جای گرفته است.